2014-05-31, 21:04
Medlem
ZdravoKobilas avatar
Min kille och jag har ofta pratat om hur vi ska utveckla får relation på ett mera långsiktigt plan. Giftemål och avel är inte aktuellt just nu då vi har många kortsiktiga planer och drömmar som vi vill uppfylla.

Trots att det inte är aktuellt i nuläget funderar vi och diskuterar kring framtiden. Under gårdagskvällens rödvinsfilosoferande pratade vi om relationen under en eventuell graviditet och framförallt hur han tror sig uppleva sin roll under graviditeten.

Diskussionen slutade med att vi satt och samtalade kring bröst och amning samt hur det kan tänkas kännas för tjejen. Han var också väldigt nyfiken på hur bröstmjölk smakar. Han sa att han, när det i framtiden blir aktuellt, kommer att vilja testa att suga på min tutte och få smaka på min bröstmjölk.

Är detta en vanlig fundering hos killar och låter ni er kille suga på era bröst för att han ska få smaka på bröstmjölken?
Citera
2014-05-31, 21:10
Medlem
VonObens avatar
Det är i alla fall inte onormalt att ta reda på hur det smakar när man ändå har möjligheten, däremot kanske man inte tar den direkt från bröstet. Där tycker jag att det blir lite mysko.

Det smakar för övrigt som ganska söt och fet mjölk, lite som ett mellanting mellan grädde och sojamjölk.
Citera
2014-05-31, 21:11
Medlem
min sambo ville att jag skulle prova men jag tackade nej
Citera
2014-05-31, 21:11
Medlem
mpms00s avatar
Nej, det är nog inte så normalt.
Citera
2014-05-31, 21:13
Medlem
TheAlamos avatar
Inte som att man är sjuk i huvudet för det. När man yngsta brorsa vad bäbis så ville jag smaka på mammas bröstmjölk en gång för att smaka hur det skulle skaka. Jag sög alltså inte på hennes bröst utan fick smaka en droppe från en pump man anbvänder ibland. Har för mig att det smakade lite kokos.
Citera
2014-05-31, 21:15
Medlem
Dexters avatar
Normalt eller inte.. jag kunde absolut inte tänka mig att smaka mina barns mammas bröstmjölk nät det var aktuellt
Citera
2014-05-31, 21:15
Medlem
storpungens avatar
Nej, han är vrickad.
Citera
2014-05-31, 21:18
Medlem
ZdravoKobilas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av VonOben
Det är i alla fall inte onormalt att ta reda på hur det smakar när man ändå har möjligheten, däremot kanske man inte tar den direkt från bröstet. Där tycker jag att det blir lite mysko.

Det smakar för övrigt som ganska söt och fet mjölk, lite som ett mellanting mellan grädde och sojamjölk.

Intressant. När/var/hur kom det sig att du testade detta?

Citat:
Ursprungligen postat av Dexter
Normalt eller inte.. jag kunde absolut inte tänka mig att smaka mina barns mammas bröstmjölk nät det var aktuellt

Varför inte det?
Citera
2014-05-31, 21:26
Medlem
SlutaCiteraMigTacks avatar
Nej det är inte vanligt, men om han vill ha en skvätt så kör på.
Citera
2014-05-31, 21:32
Medlem
SparkMans avatar
När mitt ex ammade och vi hade en av extremt få intima tillfällen råkade jag trycka till lite för hårt på hennes tutte när jag slickade hennes bröstvårta och fick i mig en liten skvätt bröstmjölk. Det smackade typ varm och sur mjölk med socker i. Hälsa din kille det och fråga om han fortfarande vill prova
Citera
2014-05-31, 21:36
Medlem
VonObens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ZdravoKobila
Intressant. När/var/hur kom det sig att du testade detta?

Det fanns i kylen i samband med att jag blev pappa.
Citera
2014-05-31, 21:38
Medlem
ZdravoKobilas avatar
Citat:
Är detta en vanlig fundering hos killar och låter ni er kille suga på era bröst för att han ska få smaka på bröstmjölken?

Jag skulle uppskatta att få läsa andra tjejers resonemang. Det känns som om det mest är grabbar som skriver i tråden.
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in