2014-05-31, 22:25
Medlem
kjellkritisks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Haschpundaren
hur kan det vara falsk ryktesspridning om jag berättar att Linga Bengtson i karlskoga är bra på att knulla? Det är ju varken påhittat eller i syfte att "utsätta för missaktning"?

Och nej, precis om jag sa, så finns det nog inget intresse nej, exakt. Det förstod du åtminstone tillräckligt bra för att lyckas upprepa det.

För att personen i fråga är inte tilltalad, FB kan ju inte bedöma om det är sant eller falskt samt om kvinnan i detta fallet har pojkvän kan denne ta illa upp om ens käraste flashas på nätet som ett bra knull! Inget jag skulle vilja läsa om min flickvän.

Men det kvittar ju när TS förslag inte verkar få se dagen FB.
Citera
2014-05-31, 22:42
Bannlyst
Man ska inte namnge personen utan skriva tex:

Ålder:
Vikt:
Längd:

OSV
Citera
2014-06-01, 00:52
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av kjellkritisk
För att personen i fråga är inte tilltalad, FB kan ju inte bedöma om det är sant eller falskt samt om kvinnan i detta fallet har pojkvän kan denne ta illa upp om ens käraste flashas på nätet som ett bra knull! Inget jag skulle vilja läsa om min flickvän.

Men det kvittar ju när TS förslag inte verkar få se dagen FB.

Jag ser ju dagligen folk bli uthängda med namn och personuppgifter?
Hur skulle detta vara annorlunda än vad som sker i varenda tråd i ABoK?
Citera
2014-06-01, 10:16
Moderator
evilhoneys avatar
Citat:
hur kan det vara falsk ryktesspridning om jag berättar att Linga Bengtson i karlskoga är bra på att knulla? Det är ju varken påhittat eller i syfte att "utsätta för missaktning"?

Och nej, precis om jag sa, så finns det nog inget intresse nej, exakt. Det förstod du åtminstone tillräckligt bra för att lyckas upprepa det.
Det är snarare den första delen av det jag citerade som är aktuell, du kan ju läsa den igen, den senare blir mer gällande när folk faktiskt på allvar gör det av den anledningen du nämner.

Citat:
Jag ser ju dagligen folk bli uthängda med namn och personuppgifter?
Hur skulle detta vara annorlunda än vad som sker i varenda tråd i ABoK?
Återigen den senare delen av det första citatet i mitt tidigare inlägg.
"Gör en intresseavvägning där den enskildes intresse av en fredad privat sfär vägs mot motstående intressen som informations- och yttrandefriheten."
Citera
2014-06-01, 12:30
Medlem
Moltas666s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av evilhoney
Personligen ser jag inte att en tråd där man hänger ut privatpersoners prestationer i sänghalmen skulle vara av intresse för forumet.

Precis min uppfattning. Det låter som ett riktigt lågnivåförslag.
Citera
2014-06-01, 17:35
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av evilhoney
Det är snarare den första delen av det jag citerade som är aktuell, du kan ju läsa den igen, den senare blir mer gällande när folk faktiskt på allvar gör det av den anledningen du nämner.

Återigen den senare delen av det första citatet i mitt tidigare inlägg.
"Gör en intresseavvägning där den enskildes intresse av en fredad privat sfär vägs mot motstående intressen som informations- och yttrandefriheten."

Aha ok, ja där är vi helt överens.
Citera
2014-06-02, 02:06
Avslutad
Duger inte den här tråden?

(FB) Ditt senaste ligg
Citera
2014-06-02, 08:32
Moderator
evilhoneys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av U-Fig
Duger inte den här tråden?

(FB) Ditt senaste ligg
Ja, den borde ju komma tillräckligt nära utan att vara en recensionstråd likt de i prostitutionsforumet. Bra fynd.
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in