2014-06-26, 22:15
Medlem
Literals avatar
Citat:
Ursprungligen postat av bernad_law
Det är regelverket som styr, men det är Admins TOLKNING av regelverket som gäller som facit. Vilket du mycket väl inser om du tänker två sekunder. Eller?
Nej,det avtalet har jag missat när jag registrerade mig.
2014-06-26, 22:26
Medlem
Literals avatar
Citat:
Ursprungligen postat av T-80U
Nej jag har förstått att du inte bryr dig om andra än de som håller med dig i dina skruvade bedömningar av vad det nu är för alternativ verklighet du vandrar runt i. Men det är liksom inte särskilt relevant vad du bryr dig om och inte bryr dig om. Det ÄR SÅ oavsett dina invändningar.

Eftersom det här är admins forum, och admin har rätt att göra med det som admin vill, så finns det stor anledning att bry sig om vad admin tycker, särskilt om man vill vara kvar som medlem.
Mina bedömningar bygger på regelverket,inlägget och sammanhanget.
Snubben har censurerats och ni förväntar er att alla ska köpa babbeln ni kommer med.
Det bevisades också att du har en dold agenda mot medlemmar som försvarar Irans militära förmåga.
2014-06-26, 22:27
Medlem
Dr.Spins avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Literal
Har du börjat inse att du att du var ute och cyklade nu?

Du kan ju be alla inblandade om ursäkt, i alla fall de som du försökt smutskasta.
2014-06-26, 22:37
Moderator
T-80Us avatar
Citat:
Mina bedömningar bygger på regelverket,inlägget och sammanhanget.
Snubben har censurerats och ni förväntar er att alla ska köpa babbeln ni kommer med.
Det bevisades också att du har en dold agenda mot medlemmar som försvarar Irans militära förmåga.

Ja precis. Det är därför jag inte gjort något för att begränsa alla andefattiga "Iran slår hela världen"-trådar som skapats i V&M.

Jag vet inte om jag sett dig säga något SÅ korkat tidigare i den här tråden, och det säger en del.

Eller jo, vänta nu... Det var iofs riktigt jävla korkat när du tvärsäkert anklagade en annan moderator för oegentligheter och mygel, och det visade sig att användaren ifråga inte ens var moderator vid tillfället.

Du är ett skämt.

2014-06-27, 01:21
Medlem
lamehaters avatar
Citat:
Ni är smutsiga skribenter med orimliga inlägg och dåliga ursäkter.
Det är verkligen beklagligt att du inte skäms. [

Men hörrududu, varför säger du åt alla att skämmas och be om ursäkt hela tiden? Är det verkligen så svårt att ta till sig att du faktiskt inte alltid har rätt? Det blir rätt tröttsamt när det enda du presterar är: Be om ursäkt! Skäms! Du har fel! Babbel!

Du inser inte att om du vill komma någonvart får du argumentera för din sak också, någonting som du misslyckats med å det allra grövsta. Om och om igen har det förklarats för dig varför du har fel, att din tolkning av regelverket inte är den som gäller och att du faktiskt inte har några demokratiska rättigheter här. Man kan tycka vad man vill om det, men så fungerar det och det är helt bara att acceptera det. Det tillhör inte mänskliga rättigheter att skriva här och några avtal är ju som tur är inte på kartan.

Du pratar om bevis, aktiv censur, agendor och allt däremellan. Varje motargument bemöter du genom att säga att det är trams och kräva en ursäkt samt omedelbar förändring. Tänk dig om alla skulle skriva som du, tänk dig att alla moderatorer här i tråden bemötte dig på ett likadant vis. Så fort du framförde någonting vettigt skulle de skriva "Babbel" och därefter ge blanka fan i att säga någonting vettigt. Låter det vettigt? Skärp dig, Literal. Om du vill bli tagen på allvar får du bete dig därefter.
2014-06-27, 03:59
Medlem
Literals avatar
Citat:
Ursprungligen postat av lamehater
Men hörrududu, varför säger du åt alla att skämmas och be om ursäkt hela tiden? Är det verkligen så svårt att ta till sig att du faktiskt inte alltid har rätt? Det blir rätt tröttsamt när det enda du presterar är: Be om ursäkt! Skäms! Du har fel! Babbel!

Du inser inte att om du vill komma någonvart får du argumentera för din sak också, någonting som du misslyckats med å det allra grövsta. Om och om igen har det förklarats för dig varför du har fel, att din tolkning av regelverket inte är den som gäller och att du faktiskt inte har några demokratiska rättigheter här. Man kan tycka vad man vill om det, men så fungerar det och det är helt bara att acceptera det. Det tillhör inte mänskliga rättigheter att skriva här och några avtal är ju som tur är inte på kartan.

Du pratar om bevis, aktiv censur, agendor och allt däremellan. Varje motargument bemöter du genom att säga att det är trams och kräva en ursäkt samt omedelbar förändring. Tänk dig om alla skulle skriva som du, tänk dig att alla moderatorer här i tråden bemötte dig på ett likadant vis. Så fort du framförde någonting vettigt skulle de skriva "Babbel" och därefter ge blanka fan i att säga någonting vettigt. Låter det vettigt? Skärp dig, Literal. Om du vill bli tagen på allvar får du bete dig därefter.

Förstår inte vad du menar.Bilderna på flygande stridsvagnar under T-80Us moderering? Eller Ali Khamenei på fågeln?
Det finns rätt så mycket fel.Jag hade låtit bli om det var ett eller två.Men när vissa typer överdriver genom att manipulera bilder och argumentera för det, då är ledningen inga man tar på allvar.
Men det klart ledningen ska be om ursäkt för denna uppenbara censur och rasism snubben varit utsatt för.
Vad är vettigt menar du? Att vi alla tillsammans går med på lögner om att IR5 var OT? Ska vi kalla honom för en dåre?Eller förneka den usla modereringen? Blir allt bra då?
Det blir bara värre.
2014-06-27, 08:27
Medlem
Dr.Spins avatar
Citat:
Nja, låter som att du är förvirrad precis som många andra på delforumet.
Ett flygplan behöver inte rymma någon besättning alls (fastän Qaher gör det) för att kunna flyga.Men däremot kan en T90 aldrig hålla sig kvar i luften oavsett utrymmen för besättning.Du kan inte argumentera på rätt sätt.
T90 är en stridsvagn och även om den lyfter sig så är betydelsen av en "flight" något helt annat.
Att endast lyfta med motorkraften som du anför i din patetiska jämförelse,betyder inte att du kan hålla dig kvar i luften med en T-90. Ett flygplan designas kanske annorlunda så att det även uppfyller kravet att hålla sig kvar i luften.
Du diskuterar två helt olika saker och är sannerligen förvirrad.
Ett flygplan som är byggt för att rymma en pilot bör ju rimligtvis klara av det, eller hur?

Oavsett vilket så är T90 mer flygduglig än Qaher vilket tydligt demonstrerats på flertalet uppvisningar i verkligheten. Qaher har varken kunnat visa att piloten kan få plats eller att den kan lyfta från marken. T90 klarar båda delarna.

Nu kanske jag är lite subjektiv, men den nedskalade modellen av M1A1 som flög visade prov på bättre flygegenskaper än Qahermodellen.

Och du har helt rätt, ett flygplan designas för att hålla sig i luften. Något Qaher 313 aldrig lyckats demonstrera att den klarar av. Inte heller är det särskilt sannolikt att den har vettiga flygegenskaper OM den någonsin byggs i verkligheten.
Citat:
Ni är smutsiga skribenter med orimliga inlägg och dåliga ursäkter.
Det är verkligen beklagligt att du inte skäms. [
Titta på vad som verkligen sagts och gjorts. Här är en tidslinje.

1 Du kommer med rätt debila anklagelser mot mig, modsen och flera andra. Anklagelser som inte är särskilt väl underbyggda.
2 Jag hoppar in och påpekar de mest uppenbara felaktigheterna i tramset.
3 Du hävdar att Qaher flyger bättre än en stridsvagn (bevisbördan ligger på dig baby)
4 Jag visar dokumentation på att T90, till skillnad från Iransk papier-maché, klarar av att hålla sig luftburen och att rc-modeller inte duger som bevis. Jag ber dig visa att Qaher kan göra bättre.
5 Du återgår till nonsens, skiter i ämnet, och börjar kalla mig och andra för smutsiga skribenter med dåliga ursäkter.

Antingen så trollar du dåligt eller så är du en idiot. I båda fallen så borde det resultera i en varning för trams.
2014-06-27, 08:30
Medlem
Dr.Spins avatar
Citat:
Förstår inte vad du menar.Bilderna på flygande stridsvagnar under T-80Us moderering? Eller Ali Khamenei på fågeln?
Om Iranierna ska få använda photoshoppade bilder och cirkelargument så måste man ha rätt att sätta dem i perspektiv. Dvs genom motsvarande cirkelresonemang och photoshoppade bevis.

Skillnaden är att vi andra är ironiska och visar orimligheten i det hela (inkl den mässande och idiotiska argumentationsmodellen) medan IR5 och co gör sin del på blodigt allvar.
2014-06-27, 09:49
Medlem
Carl Hamiltons avatar
Citat:
Helikopter?Nej
Vad har tramsinläggen med manipulerade bilder med IR5 att göra?
Men du kan ju inte försöka visa fejkade saker med manipulerade bilder.

Citat:
Ursprungligen postat av Bahram
Vad säger du om hangartrådens värdelösa analys om internationellt vatten?Vad säger du om din skit karta och ordbajs som IR5 rättade?Hur många av IR5s inlägg har du egentligen plockat bort?Ungefär?

Inlägget var ok.Jag tycker oxå att det var censur.

Vilken helikopter?Qaher är för fan ingen helikopter.
Du menar att det är IR5 som har roligt på bekostnad av idioter som skickar bilder på speljoysticks?
Flygplan, jag skrev fel. Likväl kan man använda fejkade bilder för att förtydliga vad man anser i en fråga.
2014-06-27, 21:49
Moderator
Hamilkars avatar
Citat:
Citat:
Ursprungligen postat av bernad_law
Det är regelverket som styr, men det är Admins TOLKNING av regelverket som gäller som facit. Vilket du mycket väl inser om du tänker två sekunder. Eller?
Men det måste ju vara någons tolkning av regelverket som gäller! Om inte forumägarens, så vems då? Menar du på fullt allvar att du anser att det är din tolkning av regelverket som gäller på Flashback?
2014-06-27, 22:09
Medlem
Hestapos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Hamilkar
Men det måste ju vara någons tolkning av regelverket som gäller! Om inte forumägarens, så vems då? Menar du på fullt allvar att du anser att det är din tolkning av regelverket som gäller på Flashback?

Om en användare har rätt så kan och bör den personen vara facit oavsett maktfaktorer.
2014-06-27, 22:21
Medlem
bernad_laws avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Hestapo
Om en användare har rätt så kan och bör den personen vara facit oavsett maktfaktorer.

Förstår du verkligen inte, eller låtsas du inte förstå för att kunna fortsätta med ditt tramsande? Vi har haft Admins uttalande om huruvida raderingen av det aktuella inlägget var regelvidrig, och fått svaret att så inte var fallet.

Därmed har vi "facit", vi vet att raderingen var i enlighet med reglerna. Hur kan det vara så svårt att greppa?

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in