Citat:
Ursprungligen postat av
Literal
Nja, låter som att du är förvirrad precis som många andra på delforumet.
Ett flygplan behöver inte rymma någon besättning alls (fastän Qaher gör det) för att kunna flyga.Men däremot kan en T90 aldrig hålla sig kvar i luften oavsett utrymmen för besättning.Du kan inte argumentera på rätt sätt.
T90 är en stridsvagn och även om den lyfter sig så är betydelsen av en "flight" något helt annat.
Att endast lyfta med motorkraften som du anför i din patetiska jämförelse,betyder inte att du kan hålla dig kvar i luften med en T-90. Ett flygplan designas kanske annorlunda så att det även uppfyller kravet att hålla sig kvar i luften.
Du diskuterar två helt olika saker och är sannerligen förvirrad.
Ett flygplan som är byggt för att rymma en pilot bör ju rimligtvis klara av det, eller hur?
Oavsett vilket så är T90 mer flygduglig än Qaher vilket tydligt demonstrerats på flertalet uppvisningar i verkligheten. Qaher har varken kunnat visa att piloten kan få plats eller att den kan lyfta från marken. T90 klarar båda delarna.
Nu kanske jag är lite subjektiv, men den nedskalade modellen av M1A1 som flög visade prov på bättre flygegenskaper än Qahermodellen.
Och du har helt rätt, ett flygplan designas för att hålla sig i luften. Något Qaher 313 aldrig lyckats demonstrera att den klarar av. Inte heller är det särskilt sannolikt att den har vettiga flygegenskaper OM den någonsin byggs i verkligheten.
Citat:
Ursprungligen postat av
Literal
Ni är smutsiga skribenter med orimliga inlägg och dåliga ursäkter.
Det är verkligen beklagligt att du inte skäms.

[
Titta på vad som verkligen sagts och gjorts. Här är en tidslinje.
1 Du kommer med rätt debila anklagelser mot mig, modsen och flera andra. Anklagelser som inte är särskilt väl underbyggda.
2 Jag hoppar in och påpekar de mest uppenbara felaktigheterna i tramset.
3 Du hävdar att Qaher flyger bättre än en stridsvagn (bevisbördan ligger på dig baby)
4 Jag visar dokumentation på att T90, till skillnad från Iransk papier-maché, klarar av att hålla sig luftburen och att rc-modeller inte duger som bevis. Jag ber dig visa att Qaher kan göra bättre.
5 Du återgår till nonsens, skiter i ämnet, och börjar kalla mig och andra för smutsiga skribenter med dåliga ursäkter.
Antingen så trollar du dåligt eller så är du en idiot. I båda fallen så borde det resultera i en varning för trams.