2014-06-01, 21:54
Medlem
Bullfettas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Lavezzi92
Haha kvinnor som psykiskt starka...

Det är ju därför fi lyckades få 12% av de röstande kvinnorna utan att de flesta ens kan nämna en huvudsakfråga som fi driver som inget annat parti gör.

Svenska folket behöver oss kvinnor som kan sköta tänkandet och fatta de svåra besluten. Resultatet för oss feminister i EU-valet talar sitt tydliga språk. Männen må sakna talets gåva, men just därför måste vi kvinnor sköta den verbala och svåra diplomatin.

Om du ser dig omkring här på FB så är det ingen svensk karl som opponerat sig mot mina doktriner. Min genusvetenskap är i linje med socialdemokratins genusvetenskap, och den är djupt förankrad i den svenska folksjälen.
Citera
2014-08-01, 03:15
Medlem
HeHeHeXps avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Bullfetta
Svenska folket behöver oss kvinnor som kan sköta tänkandet och fatta de svåra besluten. Resultatet för oss feminister i EU-valet talar sitt tydliga språk. Männen må sakna talets gåva, men just därför måste vi kvinnor sköta den verbala och svåra diplomatin.

Om du ser dig omkring här på FB så är det ingen svensk karl som opponerat sig mot mina doktriner. Min genusvetenskap är i linje med socialdemokratins genusvetenskap, och den är djupt förankrad i den svenska folksjälen.

Vad snackar du ens om?
Citera
2014-08-01, 10:09
Medlem
I don't cares avatar
The original hierarchy of needs five-stage model includes:

1. Biological and Physiological needs - air, food, drink, shelter, warmth, sex, sleep.

2. Safety needs - protection from elements, security, order, law, stability, freedom from fear.

3. Social Needs - belongingness, affection and love, - from work group, family, friends, romantic relationships.

4. Esteem needs - achievement, mastery, independence, status, dominance, prestige, self-respect, respect from others.

5. Self-Actualization needs - realizing personal potential, self-fulfillment, seeking personal growth and peak experiences.

Tycker det är ironiskt att feminister gör sig lustiga över mäns biologiska behov av sex. Ser inte riktigt varför jag ska bry mig om kvinnors behov längre förutom dom som står mig nära. När det börjar bli så tydligt att Feminismen i Sverige systematiskt försöker smutskasta män för det de är. Samt göra det så svår som möjligt att få utlopp för sina naturliga behov. Speciellt när det finns metoder som inte skadar någon. Det är ren moralpanik, illvilja och hat.

Det drabbar också de mer tillbakadragna männen värst, såna som män feminismen skapar. Men i realiteten vill ingen kvinna veta av blyga tillbakadragna killar.
Citera
2014-08-02, 20:08
Medlem
Bullfettas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av I don't care
Tycker det är ironiskt att feminister gör sig lustiga över mäns biologiska behov av sex. Ser inte riktigt varför jag ska bry mig om kvinnors behov längre förutom dom som står mig nära.

OK, din språkförmåga är ett undantag i könsdebatten. Jag bjuder på den komplimangen. Majoriteten av de sossekarlar som jag är chef över brukar dock stå frågande som schimpanser när vi använder politiskt maktkspråk på jobbet. Huh...säger dom, och sedan kliar dom sig med kuperad hand och fingrarna i spindelform sett uppifrån ner på skalpen.
Citera
2014-08-02, 22:56
Medlem
HeltPantads avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Bullfetta
OK, din språkförmåga är ett undantag i könsdebatten. Jag bjuder på den komplimangen. Majoriteten av de sossekarlar som jag är chef över brukar dock stå frågande som schimpanser när vi använder politiskt maktkspråk på jobbet. Huh...säger dom, och sedan kliar dom sig med kuperad hand och fingrarna i spindelform sett uppifrån ner på skalpen.

Anledningen till att män har svårt att svara kvinnor är att kvinnors resonemang ofta är förvirrade, rasistiska och extremt intelligensbefriande. Kvinnor saknar förmåga att föra längre vettiga resonemang, vräker ur sig saker som de inte tar ansvar för och är därför svårare att ta på allvar.

Titta bara på partiledarna, alla är män och trovärdiga utom Annie Lööf som drar ner hela Centerpartiet i botten. Inte undra på att kvinnor måste hållas borta från ledande positioner.

Gudrun Schyman ska vi inte tala om. (Stackars förvirrade människa)
Citera
  • 4
  • 5

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in