2017-01-17, 10:49
Medlem
Librarians avatar
Ska till Riga om en månad och har sett mig om. Priserna verkar ligga på €150+, är det en såpass (relativt) dyr stad? Var kan man enklast få tag på independent som inte tar så höga arvoden?
Citera
2017-01-17, 11:18
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Librarian
Ska till Riga om en månad och har sett mig om. Priserna verkar ligga på €150+, är det en såpass (relativt) dyr stad? Var kan man enklast få tag på independent som inte tar så höga arvoden?

Radisson Blu är det som gäller. Källaren på helgerna är det Golden Hits typ och vilt raggande. Sky baren finns några pro's ibland som hänger (sedvanliga sök ögonkontakt och leende).
Annars rapporteras det att "stora massan" hänger utanför hotellet över gatan på ISG. Men förmodligen inte på vintern.

Online är det sämre om du inte kan lettiska.
Citera
2017-01-17, 11:48
Medlem
Librarians avatar
Citat:
Ursprungligen postat av lespaul80
Radisson Blu är det som gäller. Källaren på helgerna är det Golden Hits typ och vilt raggande. Sky baren finns några pro's ibland som hänger (sedvanliga sök ögonkontakt och leende).
Annars rapporteras det att "stora massan" hänger utanför hotellet över gatan på ISG. Men förmodligen inte på vintern.

Online är det sämre om du inte kan lettiska.

Tack för tipset. Får bli på plats då, eftersom det verkar knepigt att sondera terrängen i förväg
Citera
2017-05-14, 18:12
Medlem
Riga

Hej, ska jobba ett par veckor i Riga i vår. Är det någon som har koll på bordeller, klubbar etc? Det verkar vara bortstädat det mesta eller så blir man lurad. Tacksam för tips!
Citera
2017-06-05, 21:39
Bannlyst
Någon som vet hur det är i Riga just nu? Jag och 2 polare planerar att bo på ett hotell i centrala Riga och undrar vad priserna ligger på i timmen? Någon som har en hemsida att rekommendera eller något man bör tänka på när man är där?

Hört att det ska kosta runt 1000-1500 SEK i timmen i Riga och tycker det låter ganska dyrt. Är det dessa priser som gäller fortfarande? Betala ungefär 200-500 kr när vi var i Polen och Tjeckien för en timme vilket jag tyckte var väldigt bra!
Citera
2017-06-07, 09:49
Medlem
Du kan inte jämföra Poland som land mot Riga som stad, inte ens mot Lettland som land, och tro det är snarlikt

I baltstaterna är det typ same-same-but-different om man jämför dem sinsemellan. Om du inte kan det inhemska språket har du väldigt få, om någon, site att snuffla fram bra eskorter från. Backpage är det största valet där det finns några gamla eskorter.

Annars som i Riga, är det bästa att hänga vid Radisson speciellt nu när det blir varmare. Rakt över gatan från huvudingången eller i närheten brukar det hänga en klase potentiella eskorter. Annars i källaren på helgerna funkar med (en krog där). Skybaren varierar huruvida de hänger där eller inte.

Utan lite streetsmart och välvårdad blir det nog svårt.
Citera
2017-06-10, 04:01
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av lespaul80
Du kan inte jämföra Poland som land mot Riga som stad, inte ens mot Lettland som land, och tro det är snarlikt

I baltstaterna är det typ same-same-but-different om man jämför dem sinsemellan. Om du inte kan det inhemska språket har du väldigt få, om någon, site att snuffla fram bra eskorter från. Backpage är det största valet där det finns några gamla eskorter.

Annars som i Riga, är det bästa att hänga vid Radisson speciellt nu när det blir varmare. Rakt över gatan från huvudingången eller i närheten brukar det hänga en klase potentiella eskorter. Annars i källaren på helgerna funkar med (en krog där). Skybaren varierar huruvida de hänger där eller inte.

Utan lite streetsmart och välvårdad blir det nog svårt.

Stämmer priserna? i snitt 150 euro i timmen i snitt?
Citera
2017-12-11, 22:49
Medlem
Hotell är inte så dyrt per timme man får en hel natt för 30-50 euro.
Citat:
Ursprungligen postat av LMOH
Någon som vet hur det är i Riga just nu? Jag och 2 polare planerar att bo på ett hotell i centrala Riga och undrar vad priserna ligger på i timmen? Någon som har en hemsida att rekommendera eller något man bör tänka på när man är där?

Hört att det ska kosta runt 1000-1500 SEK i timmen i Riga och tycker det låter ganska dyrt. Är det dessa priser som gäller fortfarande? Betala ungefär 200-500 kr när vi var i Polen och Tjeckien för en timme vilket jag tyckte var väldigt bra!
Citera
2019-05-31, 11:48
Medlem
Om man vill hitta något på egen hand så lägger jag min röst på att checka in på Radisson Conference & Spa. På kvällen tar du på dig snygga kläder och börjar uppe i Skybaren. Hittar du ingenting där så åker du ner till klubben i källaren, denna heter Friends club och är mestadels besökt av snygga ryskor i klackar och kjolar i åldern 25+. Är det någonstans man hittar sådant i Riga (förutom internet) så är det på dessa ställen. Jag har bott där tre gånger och har vid samtliga tillfällen hittat en singelkvinna som söker sällskap för kvällen. I mitt fall har det varit gratis bortsett från att bjuda dem på mat/dryck under kvällen. Jag kan tillägga att jag inte har sett några potentiella eskorter i parken utanför hotellet, vilket jag har hört ska förekomma en del. Men, precis som skrivet ovan så är det streetsmart och välvårdat som gäller, detta är inte Thailand. Jag är mer för att jobba lite för sexet då jag gillar spänningen innan. För den som vill ha allt direkt skulle jag rekommendera att bara beställa en eskort till rummet. Priserna verkar ligga på 100-150 Euro per timme. Det finns bla en eskort som kallar sig Elisa.riga på Instagram som håller till mycket på Radisson.
Citera
2019-07-05, 22:37
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av kroppskultur
Har lyckat luska ut att Jockey CLub är en av få ställen som inte lurar kunder, kan någon som varit där nyligen bekräfta?

ja. har bara bra erfarenheter där
Citera
2019-07-06, 11:28
Medlem
Finns det några ställen som går att besöka exempelvis tantra salong och dylikt?
Citera
2019-07-06, 15:14
Medlem
Kan rekommendera boende på
Greystone Suites & Apartments
https://hotels.norwegian.no/ho779622112/

Ligger mitt i city och lätt att ta med "nyfunna" vänner på besök
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto