2014-05-26, 20:56
Medlem
http://www.pluggakuten.n.nu/

Det är en sida nån snubbe har som gör dina läxor, har någon testat? Tror ni det är någon bluff? Han vill bara ha 100 kr för varje läxa, låter det inte lite lite?
Citera
2014-05-26, 21:04
Medlem
funktioners avatar
Vilken typ av läxa är du beredd att pröjsa 100kr för att få gjord?
Läxor är för din egen skull, ta dig i kragen pojk!
Citera
2014-05-26, 21:08
Medlem
Brokenbacks avatar
100 spänn och han lär sig dina tyskaglosor!
Citera
2014-05-26, 21:11
Medlem
plucaps avatar
Det skulle kunna fungera som en slags naturlag: är man korkad nog att betala någon för att göra ens läxor, bör man göra läxorna själv. Läx Dumskalle skulle den kunna kallas.
Citera
2014-05-26, 21:15
Medlem
RickyMartins avatar
Nej, vi vill inte ha din hjälp med läxor. Dessutom tycker jag att du kunde fått det att se mer seriöst ut genom att använda korekt svenska och kanske köpt ett domän instället för att använda en gratis variant. Jag skulle inte heller maila davidbacon om jag behövde hjälp med en läxa. Det här ser bara ut som ett sätt att lura någon stackars elev på pengar.
Citera
2014-05-26, 21:40
Medlem
Scraps avatar
Citat:
Ursprungligen postat av RickyMartin
Nej, vi vill inte ha din hjälp med läxor. Dessutom tycker jag att du kunde fått det att se mer seriöst ut genom att använda korekt svenska och kanske köpt ett domän instället för att använda en gratis variant. Jag skulle inte heller maila davidbacon om jag behövde hjälp med en läxa. Det här ser bara ut som ett sätt att lura någon stackars elev på pengar.
Du har inte rätten att påpeka hans färdigheter i det svenska språket..

OnT: 100 kr för en läxa är mycket pengar. Vissa läxor tar ca 10 minuter att göra, vilket blir en rätt så saftig timlön.
Citera
2014-05-26, 22:11
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av RickyMartin

Nä har en sista inlämning i matten ja måste göra för att få E, tar snart studenten har fan inte tid. Tänkte ba att de kunde va en smart affärsidé att man gör en sån sida o låter ungar skicka cash o sen skiter man i deras läxor, inte som att dem kan säga till nån myndighet, därför jag ville veta om nån hade använt den o visste att den va äkta.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in