2014-05-26, 19:20
Medlem
Tja! Ska börja jobba hos Coop Konsum, vet någon vad timlönen ligger på som ny? Det börjar som ett sommarjobb också, har ni några gissningar på hur mycket jag kommer få i timlön?
Citera
2014-05-26, 19:26
Medlem
Atesslas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Pirlo77
Tja! Ska börja jobba hos Coop Konsum, vet någon vad timlönen ligger på som ny? Det börjar som ett sommarjobb också, har ni några gissningar på hur mycket jag kommer få i timlön?
I Sverige vet jag inte men jag ska sommarjobba i Norge över sommaren på Coop, där tror jag att jag kommer få runt 150 kr timmen (NOK) om inte mer på kvällarna och eftermiddagen.
Citat:
Ursprungligen postat av JimmieL
5kr

Va lite mer seriös din jävla nolla
Citera
2014-05-26, 19:39
Medlem
Burkbubbas avatar
Om du går i gymnasiet och ska sommarjobba så beror det på vilken årskurs/ålder du är i. När jag sommarjobbade så ökade lönen efter varje årskurs, tror lönen första året låg på 84kr, sen ökade det några kronor per årskurs.

Ring din blivande arbetsgivare och fråga hur lönen ser ut.
Citera
2014-05-26, 21:40
Medlem
miqqqas avatar
Coop lär ha kollektivavtal, så en snabb googling: http://handels.se/lon-och-villkor/lagstaloner/?id=213

Värt att nämna är att det är bra OB så kvällar & helger innebär betydligt mer i lön.
Citera
2014-05-26, 21:49
Medlem
På sommaren kan man dra in bra med pengar på Coop! Kom ihåg att under sommaren kom upp i drygt 20k varje månad under juni-juli-aug , vilket innebar i princip heltid när jag var 19 år och jobbar där. Lönen baseras på ålder om jag kommer ihåg rätt, tror jag tjänade 110 nåt som 19 åring men fick ofta fina OB-tider vilket gav typ 200kr/h. Brukade vanligtvis jobba 3 dagar varannan vecka, onsdag, lördag, söndag och fick ut mellan 6-7k varje månad.

Dagligvaruhandeln ger bra med pengar och bra erfarenhet att ha faktiskt
Citera
2014-05-27, 00:00
Medlem
De är ju Handelsavtal så bra lön och bra OB.
Citera
2014-05-28, 00:02
Medlem
Okej tack så mycket alla för svaren!
Citera
2016-07-08, 23:58
Medlem
Någon som vet aktuella ob-tillägg för kvällar?
Citera
2016-07-09, 18:16
Medlem
Doktorphils avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Aktiekollen
Någon som vet aktuella ob-tillägg för kvällar?

50% efter kl. 1800 tror jag det är
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in