2005-08-20, 15:54
Medlem
Måttligs avatar
Skvaller ligger idag som underforum till Medier & Journalistik.
Jag tycker dock att det borde kunna få en egen rubrik under t.ex. media (med tanke på att det huvudsakligen är kändisar vi skvallrar om) eller i nödfall under övrigt.

Detta skulle förhoppningsvis leda till att fler hittar dit och det blir fler som kan dela med sig av intressanta uppgifter och agera privatdeckare.

(Dessutom så blir det lättare för mig som hela tiden glömmer bort var den ligger och går tillbaka till forumet när jag läst klart i M&J)
Citera
2005-08-20, 16:22
Medlem
chekiuss avatar
Egentligen kan det väl ligga under övrigt??
Citera
2005-08-20, 16:45
Medlem
Pellenezs avatar
Frågan har varit uppe flera gånger tidigare. Admin har då svarat att han vill hålla skavllerfroumet lite halvgömt för att inte FB ska får ögonen på sig för mycket.
Kanske en halvljummen motivering, men jag tror det blir svårt att få honom/henne att ändra sig.
Citera
2005-08-20, 16:52
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Pellenez
Frågan har varit uppe flera gånger tidigare. Admin har då svarat att han vill hålla skavllerfroumet lite halvgömt för att inte FB ska får ögonen på sig för mycket.
Kanske en halvljummen motivering, men jag tror det blir svårt att få honom/henne att ändra sig.
Halvjummen var ordet med tanke på att Flashback i snitt har 7-800 besökare och en miljon besökare per månad. Men men ...
Citera
2005-08-20, 16:53
Medlem
colds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Pellenez

japp. risken finnas att "skvaller" försvinner om media får upp ögonen..
Citera
2005-08-21, 03:21
Medlem
Måttligs avatar
Jag förstår tankegången, men Flashback är ju inte direkt någon okänd site för media idag. (Är inte vissa medlemmar medarbetare vid rikstäckande dags/kvällstidningar?)

Om de kunde jävlas med oss p.g.a. skvallerforumet så borde de väl redan gjort det?

En idé vore ju annars att ni gör enbart skvallerforumet osynligt för alla som inte är reggade.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in