2014-05-26, 13:20
Medlem
snortares avatar
tjena, jag får hem en femma torrt tjack imorgon men den batchen svider som fan i näsan och jag tänkte slå ut de lite med dextro/kreatin men min fråga är då:

hur mycket dextro/kreatin ska jag slå ut femman med ungefär? enbart för att göra de lite snällare mot näsan. Jag har en 0.01 våg så de är inga problem på den biten, bara jag vet ungefär hur mycket jag ska ta för att som sagt... göra de lite snällare mot snoken

edit: jag orkar inte rena och hålla på!

peace!
Senast redigerad av snortare 2014-05-26 kl. 13:22.
Citera
2014-05-26, 13:30
Medlem
rajrajmfs avatar
2.2G, då svider det ingenting längre.
Citera
2014-05-26, 13:46
Medlem
M-A-Ds avatar
Jag är anti till att blanda ut ö.h.t, men måste du absolut göra det så blanda 20/80 - dvs 1 gram dextropur på en femma dos.

Om det är bra och potent dos vill säga.
Citera
2014-05-26, 13:51
Medlem
snortares avatar
Citat:
Ursprungligen postat av M-A-D
Jag är anti till att blanda ut ö.h.t, men måste du absolut göra det så blanda 20/80 - dvs 1 gram dextropur på en femma dos.

Om det är bra och potent dos vill säga.
jag är inte heller mycket för att banka ut tjacket men detta DÖDAR näsan så måste få de lite mildare bara tjacket är potent också

tack för svaret man!
Senast redigerad av snortare 2014-05-26 kl. 13:53.
Citera
2014-05-26, 14:05
Medlem
cdxz11s avatar
Jag skulle nog försöka med en acetontvätt istället för att banka ut det, de gånger jag fått tag på tjack som svider då det snortas har det blivit bättre efter en acetontvätt.
Citera
2014-05-26, 14:08
Medlem
psychofoxs avatar
Fick "lära" mig för länge sen att rent tjack alltid ska bankas till iaf 80% för att det mister potens snabbare annars. Tog och förmedlar informationen som anekdotisk, men bankade mitt personliga när jag höll på och är nyfiken på om det faktiskt kan stämma.
Citera
2014-05-26, 14:10
Medlem
M-A-Ds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av cdxz11
Jag skulle nog försöka med en acetontvätt istället för att banka ut det, de gånger jag fått tag på tjack som svider då det snortas har det blivit bättre efter en acetontvätt.
Precis, att tvätta tjacket är en mycket bättre väg att gå. Dock vill man gärna ha lite mer för att det ska vara värt att tvätta. Jag brukar ha som tumregel att ha ett kvarts hegge eller så om jag kör tvätt på grejorna.

Citat:
Ursprungligen postat av psychofox
Fick "lära" mig för länge sen att rent tjack alltid ska bankas till iaf 80% för att det mister potens snabbare annars. Tog och förmedlar informationen som anekdotisk, men bankade mitt personliga när jag höll på och är nyfiken på om det faktiskt kan stämma.
Bullshit. Banka kan man göra om man ska beckna eller helt enkelt inte gillar att ha för "starkt" pulver. Annars finns inget syfte med det.
Citera
2014-05-26, 14:16
Medlem
Citat:
Precis, att tvätta tjacket är en mycket bättre väg att gå. Dock vill man gärna ha lite mer för att det ska vara värt att tvätta. Jag brukar ha som tumregel att ha ett kvarts hegge eller så om jag kör tvätt på grejorna.

Bullshit. Banka kan man göra om man ska beckna eller helt enkelt inte gillar att ha för "starkt" pulver. Annars finns inget syfte med det.

så du uppmanar säljare att banka tjacket? tycker du det är smart eller........... man vill väl ha så rent som möjligt när man köper.
Citera
2014-05-26, 14:21
Medlem
M-A-Ds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av hoxpuff07
så du uppmanar säljare att banka tjacket? tycker du det är smart eller........... man vill väl ha så rent som möjligt när man köper.
Jag uppmanar inte till någonting. Men vad man VILL och hur VERKLIGHETEN ser ut, är två skilda saker som du nog vet.

Dessutom vill jag hellre att folk (om de nu ska banka) bankar med dextropur än kreatin/kaffazon/random RC. Jag försökte bara vara informativ med mitt inlägg. Inte uppmana till att folk slår sina varor.
Citera
2014-05-26, 14:34
Medlem
psychofoxs avatar
Citat:

Har alltid tyckt det känts suspekt, som mycket annat drogsnack jag stötte på från gamla rävar. Hälften goda och välinformerade råd efter erfarenhet, hälften myter. Det var med socker, dextropur, jag fick lära mig att banka.

En mening finns ju i att inte banka större mängder för er som håller på, då det kvittar för en åklagare hur rent tjacket är när det ska vägas upp...
Citera
2014-05-26, 14:45
Medlem
snortares avatar
Citat:
Ursprungligen postat av cdxz11
som MAD sa så tycker jag inte de är värt att acetonrena 5g, men de blir väl att jag lägger i ca 0.5-1g dextro i påsen och blandar runt de.

klart jag gillar potent/starkt tjack men att de svider gillar jag inte... (desto renare dos desto mindre svider de) jag kunde köpt potentare dos men då är de pasta och vill inte åka på viktförlusten man får

men detta känns ändå ganska potent, de är bara att de svider... de ger inte de där stissiga ruset som fuldos/metabankat utan de känns ganska rent ändå som sagt

tack för svar alla!
Senast redigerad av snortare 2014-05-26 kl. 14:52.
Citera
2014-06-05, 03:20
Medlem
distanss avatar
Har du fått tag på torkat klet, amfetaminsulfat eller amfetamin HCl? Kan ju mycket väl vara så att det slarvats med sköljningen vid produktion.

Jag hade tvättat det iaf
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in