ADHD-test 1: ..your symptoms are highly consistent with a diagnosis of ADHD and further investigation is warranted.
__________________________________________________ ____________
ADHD-test 2:
Current score is : 106
Scoring:
70+ (High probability of Adult ADHD)
50-69 (Moderate Adult ADHD)
35-49 (Mild Adult ADHD)
25-34 (Boderline Adult ADHD)
0-25 (Adult ADHD unlikely)
__________________________________________________ _____________
Borderlinetest:
Met criteria according to DSM IV: 7
The answers you have given suggest that you may in fact have to deal with a borderline personality disorder (BPD) according to the indicators outlined in the DSM manual.
__________________________________________________ _____________
Bipolär-test: Score: 31
22 or more
A score of 22 or more (together with episodes of clinical depression [vilket jag haft]) has an overall accuracy of 80% in detecting bipolar disorder, however this is still a screening test only and clarification of the possibility of bipolar disorder should be pursued with a mental health professional experienced in assessing bipolar disorders.
Soft.
Spammar sönder min egen tråd, haha. Bra att ha detta skrivet så jag kan kolla tillbaka senare, ingen behöver svara. Det är lite som min egen journal.
Svarade 100% ärligt på alla frågor. Valde de test med flest frågor, för att få så mycket frågor som möjligt. Kändes troligare om man svarar på 40 frågor än 7.
Kan inte riktigt smälta allt än, men det "makes sense" att jag har något. Har alltid undrat, men inte velat forska vidare.