Citat:
Ursprungligen postat av
CruZiFex
Kan du inte utveckla lite varför du mår dåligt? Du behöver inte, men oavsett vad det är så välj aldrig den feges utväg, fortsätt kämpa! Du kommer till toppen förr eller senare.
Allt är jätte komplicerat. men jag kan försöka att skriva ner lite av det. Min barndom har varit ett helvete, jag har sett min mamma blivit misshandlad av min pappa, jag har sett han slagit henne och dragit i hennes hår. Då brukar jag och hon springa in och gömma oss på toan och så brukar jag få trösta henne. (det där var länge sedan) idag så är dom skilda och jag har jätte dålig kontakt med pappa. Nu nyligen så har jag fått veta att han ska få ett till barn, alltså jag ska få ett halvsyskon. Jag är jätte rädd att han behandlar det barnet som han har behandlat mig. När han blir arg så då blir han riktigt förbannad. Jag blir verkligen skit rädd för han, att han ska göra något(han har aldrig gjort något mot min, men han har gjort något med min bror). Det känns som det snart kommer ta slut mellan mig och min pojkvän, jag orkar knappt med skolan. Är så otroligt less på universitetet! det är så jävla mycket plugg.