2014-05-25, 17:01
Medlem
Jag är så less på allt, just nu känns det som jag snart kommer ge upp. allt gör så ont och varför ska man behöva så här? vad fan har jag gjort som förtjänar det här?! enda anledningen till att jag inte tar livet av mig är för att jag inte vill att min familj ska behöva må dåligt.
Citera
2014-05-25, 17:04
Medlem
CruZiFexs avatar
Ge ALDRIG upp!
Man måste nå botten för att komma upp till toppen, det blir bättre!
Inte för att jag vet vad det handlar om men du borde ändå lyssna på mig!
Citera
2014-05-25, 17:05
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av CruZiFex
Ge ALDRIG upp!
Man måste nå botten för att komma upp till toppen, det blir bättre!
Inte för att jag vet vad det handlar om men du borde ändå lyssna på mig!

det är andra gången som jag är på botten och jag har inte varit på toppen på flera år.
Citera
2014-05-25, 17:05
Awaiting Email Confirmation
Citat:
Ursprungligen postat av jahoo134
Jag är så less på allt, just nu känns det som jag snart kommer ge upp. allt gör så ont och varför ska man behöva så här? vad fan har jag gjort som förtjänar det här?! enda anledningen till att jag inte tar livet av mig är för att jag inte vill att min familj ska behöva må dåligt.

Jag mår också skit i perioder och då menar jag riktigt skit så du är inte ensam.Försök kämpa på så gott det går och du kanske behöver andra mediciner för att fungera normalt ?
Citera
2014-05-25, 17:06
Medlem
CruZiFexs avatar
Citat:
det är andra gången som jag är på botten och jag har inte varit på toppen på flera år.
Kan du inte utveckla lite varför du mår dåligt? Du behöver inte, men oavsett vad det är så välj aldrig den feges utväg, fortsätt kämpa! Du kommer till toppen förr eller senare.
Citera
2014-05-25, 17:07
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Deadseal88
Jag mår också skit i perioder och då menar jag riktigt skit så du är inte ensam.Försök kämpa på så gott det går och du kanske behöver andra mediciner för att fungera normalt ?

jag åt mediciner ett år förut, men jag orkar inte ha det så här om jag ska få återfall hela tiden. Då ger jag hellre upp det här fittlivet
Citera
2014-05-25, 17:13
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av CruZiFex
Kan du inte utveckla lite varför du mår dåligt? Du behöver inte, men oavsett vad det är så välj aldrig den feges utväg, fortsätt kämpa! Du kommer till toppen förr eller senare.

Allt är jätte komplicerat. men jag kan försöka att skriva ner lite av det. Min barndom har varit ett helvete, jag har sett min mamma blivit misshandlad av min pappa, jag har sett han slagit henne och dragit i hennes hår. Då brukar jag och hon springa in och gömma oss på toan och så brukar jag få trösta henne. (det där var länge sedan) idag så är dom skilda och jag har jätte dålig kontakt med pappa. Nu nyligen så har jag fått veta att han ska få ett till barn, alltså jag ska få ett halvsyskon. Jag är jätte rädd att han behandlar det barnet som han har behandlat mig. När han blir arg så då blir han riktigt förbannad. Jag blir verkligen skit rädd för han, att han ska göra något(han har aldrig gjort något mot min, men han har gjort något med min bror). Det känns som det snart kommer ta slut mellan mig och min pojkvän, jag orkar knappt med skolan. Är så otroligt less på universitetet! det är så jävla mycket plugg.
Citera
2014-05-25, 17:24
Medlem
några tips på läkemedel som är lugnande/sövande som man kan köpa receptfritt på apoteket.
Citera
2014-05-25, 17:57
Medlem
Kickexs avatar
Gå klart skolan i alla fall, sedan kan vi snacka vidare om självmord alt. hjälp.
Citera
2014-05-25, 18:28
Medlem
Mår också dåligt och är less på livet. Men försök fortsätta med saker som är nyttigt för dig, såsom pojkvännen och skolan. Aktivitet distraherar mot negativa tankar.
Och tänk inte "varför mig?", "varför förtjänar jag det här?", för livet är inte rättvist och för att få svar på sådana frågor skulle du behöva tror på en högre makt. Allt har inte en mening, vissa saker bara är.
Citera
2014-05-25, 20:20
Medlem
Gosainackens avatar
Citat:
några tips på läkemedel som är lugnande/sövande som man kan köpa receptfritt på apoteket.

Neurol.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in