2014-05-25, 06:32
Medlem
Hej! Som ovan, får bara "Felaktigt användarnamn eller lösenord" när jag försöker logga in på TravelForum.se förstår inte vad jag gör fel, har sammankopplat med lösenordet.

Tacksam för hjälp!
Citera
2014-05-29, 07:40
Administrator
admins avatar
Det finns ett problem med en server på Flashback som inte kommunicerar korrekt med Travel Forum. Något som jag trodde skulle vara enkelt att åtgärda, men som tydligen var ett större problem än väntat. Jag har väntat med att svara innan det var åtgärdat, men trodde inte att det skulle dröja så här länge.

Problemet berör användare på Flashback som vill aktivera sitt konto På Travel Forum. Jag har nu blivit informerad om att det ska vara åtgärdat senast på fredag. Jag återkommer i tråden när det är fixat. Ledsen för detta.

admin
Citera
2014-05-29, 11:46
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av admin
Det finns ett problem med en server på Flashback som inte kommunicerar korrekt med Travel Forum. Något som jag trodde skulle vara enkelt att åtgärda, men som tydligen var ett större problem än väntat. Jag har väntat med att svara innan det var åtgärdat, men trodde inte att det skulle dröja så här länge.

Problemet berör användare på Flashback som vill aktivera sitt konto På Travel Forum. Jag har nu blivit informerad om att det ska vara åtgärdat senast på fredag. Jag återkommer i tråden när det är fixat. Ledsen för detta.

admin

Tack för svar! Bra med info, tänkte det var fel hos mig först
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in