2018-10-24, 13:29
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Lawnmoverman2011
Ja, det är smått obegripligt att folk hinner att vara otrogna för efter jobbet är det barn, husdjur, träning, middag, tv-serier, hobbies och tusen andra saker som står på schemat. Eller blir dom påsatta på jobbet på muggen i en snabbis lite då och då?

Att det finns otrogna människor som passar på och tar ett lunchknull är känt sen gammalt men långt ifrån alla har den möjligheten om dom inte smiter in på första bästa toalett förstås?

Konferensresor? Kryssningar? En snabbis hos älskaren/älskarinnan när dom istället säger att dom ska iväg och träna?

Men det är allt detta som är kryddan på en annars trist tillvaro.
Citera
2018-10-24, 22:37
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av RealFtalkNY
Jag har en teori om att när kvinnor blir typ 35+ så börjar de vilja jobba mot "självuppfyllnad". En del i det kan vara att ex. ha en affär. Då passar det ju utmärkt att ha det med någon som också är gift / i förhållande för det innebär mindre risker.

Yess ! Gifta/sambo kvinnor på 45+, + alkohol och stämning = ligga. Om du ser normal ut och är ca 25 - 35.
Citera
2018-10-25, 19:34
Bannlyst
Sverige är väl fullt med stora kontorsbyggnader med lagerlokaler och undanskymda toaletter. Där har det väl hänt en massa?
Citera
2018-10-25, 19:36
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av mahuang
Gammal trådstart, men firmafester är väldigt vanligt att folk är otrogna, sen är en stor andel på tinder inte singlar. På arbetsplatser, när de går ut och festar med tjejgänget/grabbgänget, affärsresor och liknande, när de köper prostituerade, på semester med vännerna. Har själv märkt att killar bara visar intresse när man redan har en kille, så tror fler raggar på upptagna med.

Visar de intresse när de vet att du har kille? Då backar jag själv och det fullständigt.
Citera
2018-10-25, 22:28
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av MagnusBengtsen
Visar de intresse när de vet att du har kille? Då backar jag själv och det fullständigt.
De stöter när jag är upptagen endast, fast de vet inte om det då, jag berättar genast att jag har en pojkvän och de ger inte upp.

Men sen när jag är singel så är det aldrig någon som är intresserad, kanske de känner lukten av min kille :P

Det är verkligen konstigt tycker jag, för jag har varit mer singel än i förhållande och alltid när jag har en kille så får andra killar upp ögonen för mej.
Citera
2018-10-25, 22:32
Medlem
Var på ett projekt nu hela veckan på annan ort och träffade nytt folk. Givetvis så fick jag "bra" kontakt med 3 olika kvinnor. 2 gifta/sambor med barn, en är singel tror jag. De började ragga på mig subtilt. Skall träffa samtliga tänkte jag när tiden väl är inne. Vi hade enorm ögonkontakt, leenden och flörtande. Kunde ha knullat samtliga tre på stället jag bodde på.
Citera
  • 2
  • 3

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in