Mina vänner, 90-talsserien som förgyllde våra liv när vi var små har kommit tillbaka! Jag får en extrem nostalgitripp när jag såg och upptäckte detta häromdagen.
07.45 på TV3, vardagar.
"Mitt namn är Bond, James Bond... Junior."
Fyfan vad detta är nostalgi! Minns hur jag kritiserade hur Dr. No såg ut eftersom det inte alls stämde överens med originalet!
Vilket sammanträffande att den här tråden dök upp. Hade James Bond Jr-ryggsäck i lågstadiet. Plockade fram denna senast jag var hemma och har precis börjat nyttja den på universitetet. Mycket populär!
Om jag inte missminner mig, så gick väl denna serie i TV4 förr om åren. Jag gör detta antagande, eftersom jag minns den från min barndom, och då hade vi bara kanalerna ettan, tvåan och fyran.
Om jag inte missminner mig, så gick väl denna serie i TV4 förr om åren. Jag gör detta antagande, eftersom jag minns den från min barndom, och då hade vi bara kanalerna ettan, tvåan och fyran.
Det gick på tv3. Vi hade det inspelat till och med, minns tv3loggan.
Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!