2014-05-24, 15:09
Medlem
HasseBanans avatar
Har hänt konstant sedan tidigt i morse. Är det något tillfälligt problem med Flashback?
Citera
2014-05-24, 16:52
Medlem
Vohkuns avatar
Du måste bidra med lite mer info innan vi kan dra en slutsats. När händer detta? När du stänger ner webbläsaren?
Citera
2014-05-24, 17:07
Medlem
Hestapos avatar
Utloggning händer nog de flesta till och från och det kan bero på flera orsaker.

Din uppkoppling.
Flashback servers uppkopplingar.
Bugg i forumets programvara.

Eventuellt kan moderatorerna/ Admins logga ut användare och det kan vara med både goda och mindre goda skäl men se det som en karma att du får en paus i skrivklådan så kanske hjärnan kommer ikapp.

Det finns bl.a. en trådstart där du kan finna lite kunskap och ställa frågor, forumbuggtråden.
https://www.flashback.org/t979916
Citera
2014-05-25, 02:00
Medlem
HasseBanans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Vohkun
Du måste bidra med lite mer info innan vi kan dra en slutsats. När händer detta? När du stänger ner webbläsaren?

Nej händer så fort jag försöker svara på ett inlägg.. inte varje gång dock.
Citera
2014-05-25, 02:01
Medlem
HasseBanans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Hestapo
Utloggning händer nog de flesta till och från och det kan bero på flera orsaker.

Din uppkoppling.
Flashback servers uppkopplingar.
Bugg i forumets programvara.

Eventuellt kan moderatorerna/ Admins logga ut användare och det kan vara med både goda och mindre goda skäl men se det som en karma att du får en paus i skrivklådan så kanske hjärnan kommer ikapp.

Det finns bl.a. en trådstart där du kan finna lite kunskap och ställa frågor, forumbuggtråden.
https://www.flashback.org/t979916

Får kolla den tråden.. tack.
Citera
2014-05-25, 18:56
Medlem
Det är inte så att du surfar via VPN? Jag loggas ut hela tiden om jag använder VPN och inte surfar på FB på ett par minuter.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in