2014-05-24, 15:29
Medlem
steine70s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Nod2013
gärna foton på offret.
länka
http://www.ratsit.se/19860927-Michae...SRGLM9vq4ZL-S0
Citera
2014-05-24, 15:30
Medlem
Syljens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Dr.Dzerzhinsky
Lite info här också, eftersom jag är på generöst humör.

Såvitt jag förstår håller det nu på att organiseras en självförsvarsstyrka i Göteborg vars avsikt är att neutralisera de gäng som skjuter i staden.

Denna styrka är sammansatt av personer med erfarenheter av avancerade operationer både i Sverige och utomlands.

Jag föreslår att de som fört ut gänguppgörelserna på gatorna retirerar före de blir avrättade. Detta gäller också sk stora potatisar. Dessa har ingen chans att överleva.

haha erfarenhet och avancerade operationer sluta ljug för dig själv,Överlever gör dom ju när dom inte kan döda som nu.
Citera
2014-05-24, 15:42
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av hallonvodka
Klart du vill veta. Du har ju inget liv..
Om du får personuppgifter och allt du ville ha vad ska du göra sen då?
Sitta hemma och tycka synd om folket som blir beskjutna och kanske skicka en blomma till personen eller hans anhöriga?
Skulle inte tro så.
Du, som många andra här inne är människor utan liv.
Era liv är så otroligt tråkiga så ni går in på en hemsida för att fiska information om
Personer ni inte har någon aning om vilka dom ens är.
Ni sitter och spekulerar om saker ni inte vet ett skit om och ni dömmer folk ni inte känner..
Jag tycker synd om varenda kotte här inne som sitter som informatörer bakom en skärm. Kom till området och yttra er på samma sätt som ni gör här så skall vi se om ni är så häftiga sen..

Alla är hjärtligt välkomna!!

Vi jobbande etniska svenskar vill inte besöka era skitområden. Det räcker med att vi betalar eran hyra mat och kläder via soc. Vi vill aldrig ha med er att göra och har placerat er i ett ghetto. Meningen var att ni skulle sköta våra sämsta jobb som städa, steka hamburgare på donken och plocka bär. Tyvärr gjorde vi missbedömningen att ni har för låg iq för såna jobb och därför kommer vi skita i hur det går för era förorter.

Dela med dig av info istället för att sitta och hota andra. Vad beror konflikten på? Vilka var det som sköt? vad kommer hämnden bli kanske? vad livnärde sig offret på som var så intressant att han blev skjuten ?
Citera
2014-05-24, 16:35
Medlem
Cradleoffilths avatar
Citat:
Ursprungligen postat av 415brushan
Finns en annan teori med
Snubben som blev dödad och hans bror, de kände mördaren/beställaren. Dom kanske tillochmed var vänner men offret tabba sig på nåt sätt och de knäppte han. Brodern lät de va eftersom han inte hade gjort nåt fel, de skonade honom då han också är en vän till mördaren/beställaren.
Varför skulle man annars skita i att skjuta honom med?

Tror du det kan vara att någon blivit lurad på pengar eller är det någon skum hedersgrej?

En annan grej med många personer kan ju vara att de åker i mer än ett fordon så det behövs extra förare? Eller också är det så sjukt att alla vill vara med när det skjuts
Citera
2014-05-24, 16:39
Medlem
Balkan-Kings avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Cradleoffilth
Tror du det kan vara att någon blivit lurad på pengar eller är det någon skum hedersgrej?

En annan grej med många personer kan ju vara att de åker i mer än ett fordon så det behövs extra förare? Eller också är det så sjukt att alla vill vara med när det skjuts

Jeg ser också 415brushan's indlæg som en meget mulig scenario. Det her er nok en personlig opgør med Selman og hans langere.
Citera
2014-05-24, 17:05
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av SvenAhlbin
Han är med i en grupp för minne av Arap Savran

https://www.facebook.com/michael.mekonne

https://www.facebook.com/pages/Till-...38262556205178

Någon som kan spekulera i vem/vilka som står för skjutandet?

Från gruppen:

"OBS. Eftersom det är en muslimsk kyrkogård på fridhems så skulle det uppskattas om alla tjejer som kommer täckte sig ordentligt, tack på förhand!"

"Kenzi Belhadia Ni ska ha sjal och helst inget tajt och ställa sig lite längre bort"

"Det är en muslimsk begravning du måste respektera det, egentligen är kvinnor välkomna dagen efter"

Gotta love it...
Citera
2014-05-24, 17:10
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av 237
Lite info:

Killen som blev skjuten är i samma gäng som han som dödades för en vecka sedan. Även om han överlevde, så kommer skadorna nog att handikappa hans vardag för resten av livet på ett väldigt otrevligt sätt.

Troligaste teorin är att gänget som utfört dåden är från exakt samma gäng som förra veckan, och att de har för avsikt att upplösa gänget de attackerat, genom att statuera exempel tills detta gjorts.

Gänget som angripits är småpotatis jämfört med angriparna, så som jag ser det, så gör de klokast i att upplösa sitt gäng och byta bana.

Samma sak som jag har hört, nu är det rykten jag hört så det kan vara sant eller så är det inte det.

Iaf så är det jag hört att det är några få tyngre personer som kört sitt race, sålt droger m.m. mest business och dom har legat lågt, så kommer detta andra gänget som börjat böta folk hit och dit och förstört och gett sig på dessa tyngre snubbar.
Som jag fattat det är det en 5-6 personer i det ena gänget och 30+ i det andra och dom som e 30+ har inte en suck.

Helt enkelt så är det ett gäng som gett sig på helt fel personer om ryktena stämmer.
Citera
2014-05-24, 17:55
Medlem
Citat:
Era stackars nyfikna luffare rent ut sagt hahaha
Alla som sitter här och spekulerar borde verkligen skaffa sig ett jävla liv..
Fucking bönder hela högen.
Så länge ni inte vet något till 100% så stäng era jävla foderluckor!!
Ingen av er har ju något liv!!
Hallonvodkan is back! Har du muckat nu? Och lika sur som vanligt är du. Vilka problem du har med ett diskussionsforum där du inte ens behöver vara!
Hur är det förresten med FL, MW och de andra? Det börjar bli några år innanför murarna nu...
Berätta nu lite om de senaste händelserna i Backa. Är det kopplat till samma typ av verksamheter som de nyss nämnda ägnade sig åt? Det här skjutandet är inte bra för affärerna grabbar...
Citera
2014-05-24, 19:22
Medlem
vetingetellers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av qirtero
Samma sak som jag har hört, nu är det rykten jag hört så det kan vara sant eller så är det inte det.

Iaf så är det jag hört att det är några få tyngre personer som kört sitt race, sålt droger m.m. mest business och dom har legat lågt, så kommer detta andra gänget som börjat böta folk hit och dit och förstört och gett sig på dessa tyngre snubbar.
Som jag fattat det är det en 5-6 personer i det ena gänget och 30+ i det andra och dom som e 30+ har inte en suck.

Helt enkelt så är det ett gäng som gett sig på helt fel personer om ryktena stämmer.

Utpressade fel becknare.
Citera
2014-05-24, 19:50
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av stinkY
Någon som kan spekulera i vem/vilka som står för skjutandet?

Från gruppen:

"OBS. Eftersom det är en muslimsk kyrkogård på fridhems så skulle det uppskattas om alla tjejer som kommer täckte sig ordentligt, tack på förhand!"

"Kenzi Belhadia Ni ska ha sjal och helst inget tajt och ställa sig lite längre bort"

"Det är en muslimsk begravning du måste respektera det, egentligen är kvinnor välkomna dagen efter"

Gotta love it...
Kan man tolka detta som att det är muslimer inblandade?
Citera
2014-05-24, 20:07
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av fetjävel
Vi jobbande etniska svenskar vill inte besöka era skitområden. Det räcker med att vi betalar eran hyra mat och kläder via soc. Vi vill aldrig ha med er att göra och har placerat er i ett ghetto. Meningen var att ni skulle sköta våra sämsta jobb som städa, steka hamburgare på donken och plocka bär. Tyvärr gjorde vi missbedömningen att ni har för låg iq för såna jobb och därför kommer vi skita i hur det går för era förorter.

Dela med dig av info istället för att sitta och hota andra. Vad beror konflikten på? Vilka var det som sköt? vad kommer hämnden bli kanske? vad livnärde sig offret på som var så intressant att han blev skjuten ?
Du har en alltför cynisk och förvrängd uppfattning. Vi är även ett helt gäng etniska svenskar som arbetar och bor i Backa. Det finns även dyra villor och höginkomsttagare boende några 100 meter från de platser där skjutningarna pågår. Långt ifrån alla Backabor lever på socialbidrag. Detta är givetvis djupt oroande för oss invånare. Även i de områden som det skjuts bor hederliga invånare med olika etnisk bakgrund. Det krävs omfattande politiska och juridiska insatser för att komma tillrätta med rådande situation om vi inte ska få en fullständigt laglös tillvaro. Straffen för vapeninnehav måste skärpas, det är ju i princip förberedelse till mord att bära skjutvapen och bör lagföras därefter.
Senast redigerad av Justiciarias 2014-05-24 kl. 20:10.
Citera
2014-05-24, 20:58
Medlem
Europes avatar
Citat:
Skaffa er ett liv istället för att sitta bakom en dator och var så jävla nyfikna på andras liv medans du själv inte har något.. Mår du bättre om du får veta exakt hela historien och i så fall varför?

Folk vill veta vad det är för slags människor de försörjer. Det hade nog du också, om du hade livnärt någon.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in