Citat:
Ursprungligen postat av
237
Lite info:
Killen som blev skjuten är i samma gäng som han som dödades för en vecka sedan. Även om han överlevde, så kommer skadorna nog att handikappa hans vardag för resten av livet på ett väldigt otrevligt sätt.
Troligaste teorin är att gänget som utfört dåden är från exakt samma gäng som förra veckan, och att de har för avsikt att upplösa gänget de attackerat, genom att statuera exempel tills detta gjorts.
Gänget som angripits är småpotatis jämfört med angriparna, så som jag ser det, så gör de klokast i att upplösa sitt gäng och byta bana.
Samma sak som jag har hört, nu är det rykten jag hört så det kan vara sant eller så är det inte det.
Iaf så är det jag hört att det är några få tyngre personer som kört sitt race, sålt droger m.m. mest business och dom har legat lågt, så kommer detta andra gänget som börjat böta folk hit och dit och förstört och gett sig på dessa tyngre snubbar.
Som jag fattat det är det en 5-6 personer i det ena gänget och 30+ i det andra och dom som e 30+ har inte en suck.
Helt enkelt så är det ett gäng som gett sig på helt fel personer om ryktena stämmer.