2005-08-27, 16:36
Medlem
quarks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ezzelino
Det tycks som om quark/Vallon föga överraskande gets his butt kicked i den tråd om Sonderkommandomyten han skriver i på TRF - http://www.yourforum.org/revforum/viewtopic.php?t=2410
Jag skrev där ett inlägg till för att svara på Hannovers frågor, men det försvann efter att ha varit synligt en kort stund. Och då får det väl vara. Det är Hannovers lekstuga.

I en liknelse som Ezzo förstår: som på Allan Nielsens debattböcker, där inlägg kunde försvinna "av misstag".

Och då hade jag inte ens skrivit något om alla Heizer och Holz-ablader:
http://www.holocaust-history.org/aus...orce/19440728/
Citera
2005-08-27, 16:53
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av quark
Jag skrev där ett inlägg till för att svara på Hannovers frågor, men det försvann efter att ha varit synligt en kort stund. Och då får det väl vara. Det är Hannovers lekstuga.

Man har allt emot sig därinne. En moderator som trackar en ständigt, Hannover som bara rapar retotrik, och rabblar i all oändlighet. och så har han en enorm hejaklack som dunkar rygg bara han nyser. Det är i sanning ett tragiskt ställe.
Citera
2005-08-27, 18:11
Medlem
Ezzelinos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av quark

I en liknelse som Ezzo förstår: som på Allan Nielsens debattböcker, där inlägg kunde försvinna "av misstag".

Och då hade jag inte ens skrivit något om alla Heizer och Holz-ablader:
http://www.holocaust-history.org/aus...orce/19440728/

Kan du inte skriva inlägget i denna tråd i stället då? Om du inte dodgade eller bröt mot någon annan forumregel på TRF är det givetvis helt förkastligt om inlägget togs bort. Jag noterar utan minsta förvåning att en moraliskt högtstående "vänsterman" som bolt totalsågar TRF-modsens hantering av debatten, men inte haft ett knyst av kritik mot RODOH-modsen, av vilka somliga kallar andra debattörer kackerlackor och slynor och ägnar sig åt att outa tvivlare, vilket som bekant kan få sina konsekvenser om man exempelvis lever i ett tyskspråkigt land.
Citera
2005-08-27, 18:53
Medlem
quarks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ezzelino
Kan du inte skriva inlägget i denna tråd i stället då? Om du inte dodgade eller bröt mot någon annan forumregel på TRF är det givetvis helt förkastligt om inlägget togs bort.
Jag har inte sparat den, men det var ett försök till svar på Hannovers fråga:
Citat:
Please show your evidence for these assertions. And why would the Germans allow this alleged '110' to 'survive' if there was an extermination policy?
Jag svarade att jag inte hade bevis, att jag bara kunde redogöra för mina källor. Jag hänvisade till http://www.sonderkommando-studien.de...urzegeschichte

Hannover kan ju inte tyska (men det påpekade jag inte där), så jag berättade att där står om revolten, om att 451 av 651 dödades, att resten var inlåst, att jag inte heller förstår varför de inte avrättades. Att i de 110 också ingick några som hade varit Sonderkommando innan revolten, och att det också är något som jag inte riktigt förstår.

Det kan vara så att mitt inlägg försvann av misstag (tillsammans med något annat som städades bort), men det går ju inte att skicka PM till moderatorerna, så jag lät det vara.
Citat:
Jag noterar utan minsta förvåning att en moraliskt högtstående "vänsterman" som bolt totalsågar TRF-modsens hantering av debatten, men inte haft ett knyst av kritik mot RODOH-modsen, av vilka somliga kallar andra debattörer kackerlackor och slynor och ägnar sig åt att outa tvivlare, vilket som bekant kan få sina konsekvenser om man exempelvis lever i ett tyskspråkigt land.
Ja, det är mycket brus på rodoh (men "slynan" är nog en kille).
Du skulle säkert trivas där bättre än på TRF.
Citera
2005-09-24, 17:46
Medlem
Ezzelinos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av bolt
Man har allt emot sig därinne. En moderator som trackar en ständigt, Hannover som bara rapar retotrik, och rabblar i all oändlighet. och så har han en enorm hejaklack som dunkar rygg bara han nyser. Det är i sanning ett tragiskt ställe.

Och vad har detta med trådens ämne att göra? Har du fått tag på Gideon Greifs Shoahförkunnande bok om Sonderkommandomyten, eller läst Grafs sammanställning av påstådda Birkenaudödsjudars "vittnesmål"? Då kanske du rentav skulle kunna skriva ett inlägg som åtminstone nuddar topic någon gång.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in