2014-05-22, 18:20
Medlem
Jag studerar/utför healing, det skulle vara roligt att prata med andra healers eller folk som är intresserade av att lära sig det. Det finns hundratals olika tekniker man kan använda. Systemet jag använder är ganska komplicerat, jag skulle behöva en partner när jag går till klienter och studerar teknikerna.

Vad använder du för healing? Vilka resultat har du uppnått? Har det misslyckats nån gång? Om det fanns en organisation i Sverige för healers där man kan träffa andra healers, få kontakt med klienter och studera och utvecklas tillsammans, skulle du kunna tänka dig att gå med? Är du intresserad av att utvecklas som healer?
Citera
2014-05-22, 18:21
Medlem
Clarizos avatar
Jag är väldigt intresserad. Vadå healer? Sånt i spel eller?
Citera
2014-05-22, 18:24
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Clarizo
Det är sådana som lurar döende på pengar, energi och tid.
Citera
2014-05-22, 18:26
Medlem
Clarizos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av 3.
Det är sådana som lurar döende på pengar

Lät.... vädligt frestande. Nä men kom igen, låter fränt
Citera
2014-05-22, 18:26
Medlem
Citat:
Haha nej jag pratar om healing i den virtuella verklighet vi alla känner till. Den så kallade fysiska verkligheten.
Citera
2014-05-22, 18:27
Medlem
Clarizos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av EnAvDem
Haha nej jag pratar om healing i den virtuella verklighet vi alla känner till. Den så kallade fysiska verkligheten.

Jajo , är du en doktor då eller? Haha utveckla! är intresserad
Citera
2014-05-22, 18:28
Medlem
Atesslas avatar
Citat:
Det är sådana som lurar döende på pengar, energi och tid.

Jag vett alltså inte med det där, jag känner 1 Thai som min fars polare hade gift sig med.
Hon visade sig vara en ''Healer'' och hon undersökte en av sin mans polare och hon upptäckte då att mannen hade cancer.

Mannen hade då gått till läkaren av ren nyfikenhet och tro fan att mannen hade fått cancer. Om det är en slump vet jag inte.
Citera
2014-05-22, 18:29
Medlem
Citat:
Lät.... vädligt frestande. Nä men kom igen, låter fränt
Vaddå "kom igen"?

Jag menade faktiskt varenda ord jag skrev. De påstår att de för kan läka människor genom magi.
Citera
2014-05-22, 18:31
Medlem
Clarizos avatar
Citat:
Vaddå "kom igen"?

Jag menade faktiskt varenda ord jag skrev. De påstår att de för kan läka människor genom magi.

Ok? Påstår?
Citera
2014-05-22, 18:32
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Atessla
Jag vett alltså inte med det där, jag känner 1 Thai som min fars polare hade gift sig med.
Hon visade sig vara en ''Healer'' och hon undersökte en av sin mans polare och hon upptäckte då att mannen hade cancer.

Mannen hade då gått till läkaren av ren nyfikenhet och tro fan att mannen hade fått cancer. Om det är en slump vet jag inte.
För helvete, jag lägger ingen värdering i "vad du hört". Klarar hon inga vetenskapliga undersökningar så är det att betrakta som bluff.
Citera
2014-05-22, 18:33
Medlem
Citat:
Ok? Påstår?
Ja. Ser du dåligt?
Citera
2014-05-22, 18:36
Medlem
Clarizos avatar
Citat:
Ja. Ser du dåligt?
Attityds problem nummer 1.
Jag vill att du ska utveckla dig lite mer än att säga att healers är folk som PÅSTÅR kunna läka folk.

Men du verkar inte kunna och har en attityd så man blir spyfärdig.
Hoppas en healer kommer hem till dig och hjälper dig med det
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in