• 1
  • 2
2014-05-22, 22:11
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av budgetedgem
nu pratar du för dig själv. min familj och kusiner lånar ut pengar till varandra och det har alltid gått bra.
och då snackar vi inte små pengar

det är många som luras och har sig men hittar man någon som är ärlig och betalar tillbaka och dom ställer upp lika dant tillbaka så är det ju underbart och man ska hålla hårt i dom hadde själv en sådan släkting men han är död idag men jag har lärt mig det att man ska inte lita för mycket på folk själv blivit lurad av folk som jag trodde varit mina vänner så tycker ju att man ska vara försiktig ändå för en dag kan allt gå i stöpet
Citera
2014-05-23, 20:43
Medlem
Har uppmärksammat att såfort som det är en "Jag behöver låna, men får förmodligen inte det för jag har ställt till det tidigare eller har inget jobb"-tråd. Så är svenskan helt otroligt värdelös. Då syftar Jag inte på att det skulle vara invandrare som startar sådana trådar. Jag menar att det är obildat och korkat folk som ens behöver starta en sådan tråd.

Behöver Du låna pengar så har Du inte råd med det. Då skall Du inte ha det heller. Hade Du varit lite klyftigare för 3 månader sedan hade Du kunnat spara ihop till den då. Men nu är Ni så förbannat korkade så ni inte gjort det. Då får Ni helt enkelt vara utan.
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in