Jag är mest deprimerad för jag känner att ingen förstår mig.. den enda som varit i närheten jobbar på den andra sidan lagen än den jag befinner mig på.. henne skulle jag gjort precis vad som helst för att få, men det är antagligen bara en önskedröm då jag är den jag är..
Lite deprimerad blir jag även, då jag inte kan ha en s.å.s. "normal" relation med nån tjej, det närmaste jag kan komma är ons, o horor om det gäller det sexuella, då jag mest gillar våld, och er detta som en skön sak mellan två personer, hur konstigt det än låter, men eftersom jag gillar att slå, vill jag inte ha en fast tjej, då jag anser min last är lite felande och ser hellre att jag betalar tjejer för det, än utsätter nån som kanske skulle tycka om mig för det..
hur sjukt det än verkar, är jag ingen som vill slå tjejer, men jag älskar att se när dom blöder näsblod o det är liksom en mkt laddad sak för mig, men jag vill inte göra illa den jag tycker om..
dilemma så det svider i mitt kalla hjärta..
-gillar även att ta emot smällar av tjejen, och detta är en sak som brukar liksom, hmm, krocka med deras sätt att se saker...