• 1
  • 2
2014-05-22, 18:26
Bannlyst
Med passion.
Senast redigerad av therefore 2014-05-22 kl. 18:53.
Citera
2014-06-04, 16:51
Medlem
hansl77s avatar
Porrtidning på ryggen = fail.
Citera
2014-09-21, 21:39
Medlem
Herr-PKs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av hansl77
Porrtidning på ryggen = fail.
Bump typ men seriöst vad menar du med det?
Citera
2014-09-23, 09:40
Medlem
fiskpinnens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av KnackehaxanMia
Du är inne på rätt spår här!! Personligen gillar jag att bara teasa som fan från början, så att det till slut gör killen jävligt aggressiv så han bara vill knulla skiten ur mig.....hårt o aggressivt - själv kallar jag det aggroknull ....fast jag gillar mjukisknull också...

Håller med om det sista, aggroknull men ett mjukisknull är jävligt mysigt det med.

Det mest avtändande i hela tråden är "knulla bitches", snacka om fantasilöst. Jag är hundra på att grabben direktkopierar sin "smak" för sex från porrsidorna han så frekvent besöker. Finns inget tråkigare än själlöst sex.
Citera
2014-09-23, 21:18
Medlem
Herr-PKs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av fiskpinnen
Håller med om det sista, aggroknull men ett mjukisknull är jävligt mysigt det med.

Det mest avtändande i hela tråden är "knulla bitches", snacka om fantasilöst. Jag är hundra på att grabben direktkopierar sin "smak" för sex från porrsidorna han så frekvent besöker. Finns inget tråkigare än själlöst sex.
"Idka samlag med självständiga kvinnor" Så var det problemet ur världen
Citera
2014-09-24, 17:26
Medlem
fiskpinnens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Herr-PK
"Idka samlag med självständiga kvinnor" Så var det problemet ur världen

du hittade en mening som var ännu mer avtändande!
Citera
2014-09-24, 20:38
Medlem
Herr-PKs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av fiskpinnen
du hittade en mening som var ännu mer avtändande!
Osäker på om du skämtar eller är seriös just nu. Vad skulle du säga då som är mer tändande? Du är säkert en 12 åring som är osäker på sin läggning och skäms för att prata om sex. Det här är ju just sex-forumet, tänkte bara informera dig.
Citera
2014-09-25, 23:04
Medlem
fiskpinnens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Herr-PK
Osäker på om du skämtar eller är seriös just nu. Vad skulle du säga då som är mer tändande? Du är säkert en 12 åring som är osäker på sin läggning och skäms för att prata om sex. Det här är ju just sex-forumet, tänkte bara informera dig.

Jag var seriös i att den meningen var avtändande, men med glimten i ögat. Varför tar du det så jävla hårt?
Jag föredrar "knulla" utan "bitches" och framför "idka samlag", vad har det med min sexualitet att göra?

Jag är fan över 30, är helt säker på min perversa läggning och skulle få dig att skämmas om vi började prata om sex alena en kväll. Trams.

Okej? Okej.
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in