Jag inser att jag har gjort en liknande tråd innan, men jag fick inget riktigt svar och jag börjar få panik :$
Jag har just nu Windows 7.
Det var från början Home Premium, men efter ett tag hittade jag nån nyckel på nätet som gav mej Ultimate. Nu har Windows dock förstått att det inte var en helt laglig nyckel, så jag kan inte göra några uppdateringar i Windows update och får ständiga meddelanden om att jag måste skriva in en giltig nyckel. Men tyvärr funkar det inte att skriva in min gamla Home Premium nyckel, utan man är tvungen att skriva in en Ultimate nyckel och jag lyckas inte hitta nån annan på nätet.
Nu har datarn börjat fucka och min skrivbords bakgrund byts till en svart bild väldigt ofta, dessutom fryser MW2, när jag ska köra. Har inte hunnit testa nåt annat spel. Jag blir nog tvungen att ominstallera windows.
Då är min slutgiltiga fråga om jag ska köra på min Windows 7 Home Premium, eller om jag ska köra på min crackade Windows 8 Pro (som är testat på min gamla laptop och brorsans laptop o det funkar bra).
Detta ska göras på mitt stationära gaming och redigerings rig.
Tack på förhand!