2014-05-20, 11:34
Medlem
Timpsiiis avatar
Är det någon som vet om någon thai/asiatisk restaurang som serverar STORA portioner?

Jag var i Nyköping och längs "gågatan" mitt emot Åhlens så ligger ett Thaiställe där portionerna för 80kr är gigantiska - I like! Finns det något sånt i Stockholm där maten ändå är rätt hyfsad? Då tänker jag självklart inte buffé, utan en stor portionsstorlek!
Citera
2014-05-20, 11:56
Medlem
Kasperskys avatar
Finns nog många ställen i Stockholm, det är ju bara att googla. Men dem flesta kommer nog ta ett överpris för det.
Citera
2014-05-20, 12:11
Medlem
S-cups avatar
Mitt emot bolaget på folkkungagatan. Jävligt gott och det blir alltid en matlåda kvar, tror dock det kostar närmare hundra kronor.
Citera
2014-05-20, 13:02
Medlem
ZethMalkovis avatar
Sawadee Hötorget, stor raggningsfaktor om du gillar thais 30+ som vill vara otrogna
Citera
2014-05-20, 13:27
Medlem
Wok mee café på östgötagatan , alltid så det räcker till matlåda dan efter
Citera
2014-05-20, 15:14
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Hedonisten
Wok mee café på östgötagatan , alltid så det räcker till matlåda dan efter

Stämmer absolut inte, käkade upp två av deras portioner när dom hade två för en erbjudande.

Phuket Island i Mårtensdal har väldigt god mat, en av deras portioner anser jag vara 2 portioner från wok mee café, och då är även maten 80 kr billigare(beroende på vad man beställer)

Edit; och så finns det inte en enda thailändare som jobbar där, vilket jag ser som ett minus(på wok me café)
Senast redigerad av ZuttlahBror 2014-05-20 kl. 15:16.
Citera
2014-05-20, 15:29
Medlem
likearollingstones avatar
Thaiköket på Blekingeg. En rätt går att dela på 2 pers, så jag tror du lär bli nöjd där
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in