2005-08-21, 21:29
insomnias avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Pacino
Men snälla måste jag verkligen skriva ut att jag använder mig av ironi när jag säger att Eminem är svart. Och nej jag känner mig inte kränkt du får gärna fortsätta med dina dissningar. Om du tycker att Eminem är den största rapparen så är det uppenbarligen du som inte fattar ett skit om Hiphop. Han har några riktigt bra låtar och en del hyffsade låtar men jag kan verkligen inte fatta vad det är med hans musik som gör att han ens kan bli påttänkt som den bästa.

Men snälla du, uttala dig inte öht. Sa aldrig att han var den störste, han är en rappare som är bättre än de flesta, är du ens insatt i ämnet eller talar du ur röven? För din åsikt spelar ingen fucking roll om du tycker att hiphop är skit.
Citera
2005-08-21, 21:32
Awaiting Email Confirmation
Pacinos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av insomnia
Men snälla du, uttala dig inte öht. Sa aldrig att han var den störste, han är en rappare som är bättre än de flesta, är du ens insatt i ämnet eller talar du ur röven? För din åsikt spelar ingen fucking roll om du tycker att hiphop är skit.
Ok där har du problemet, du antar direkt att jag tycker hiphop är skit, 90% av musiken jag lyssnar på är hiphop och jag är rätt så insatt men det spelar ingen som helst roll här.

1. Superman är Eminems bästa låt.
2. Eminem är grovt överskattad.
3. Dina åsikter suger kuk.
4. Jag har misstanker om att du suger kuk.

Citera
2005-08-21, 21:36
insomnias avatar
Citat:
Ok där har du problemet, du antar direkt att jag tycker hiphop är skit, 90% av musiken jag lyssnar på är hiphop och jag är rätt så insatt men det spelar ingen som helst roll här.

1. Superman är Eminems bästa låt.
2. Eminem är grovt överskattad.
3. Dina åsikter suger kuk.
4. Jag har misstanker om att du suger kuk.

Därför jag fråga, men du lyssnar väl mest på "underground" och tycker att de är så himla häftiga!

1. Superman är en bra låt, men bästa? Du kan inte ha hört mkt från eminem.
2. Grovt överskattad? Ge lite exempel på bra artister? Antar att du lyssnar på Jurassic 5 och dylikt skit. Skaffa byxor i din egen storlek och sluta tro att du är häftig.
3. Din mamma suger kuk.
3. Din pappa likså. Horbarn.
Citera
2005-08-21, 21:45
Pacinos avatar
Citat:
Därför jag fråga, men du lyssnar väl mest på "underground" och tycker att de är så himla häftiga!

1. Superman är en bra låt, men bästa? Du kan inte ha hört mkt från eminem.
2. Grovt överskattad? Ge lite exempel på bra artister? Antar att du lyssnar på Jurassic 5 och dylikt skit. Skaffa byxor i din egen storlek och sluta tro att du är häftig.
3. Din mamma suger kuk.
3. Din pappa likså. Horbarn.
Om du är så nyfiken så kan jag skriva upp lite musik jag gillar, Outkast, Busta Rhymes, Ludacris, Tupac, Biggie, Wu-Tang, Luniz, Snoop, Dizzee Rascal. Som du ser lyssnar jag inte på så mycket underground och jag gillar inte heller hela bling-bling skiten. Jag är inte heller nån whigga. Hoppas jag stillade din nyfikenhet nu.

Ojj jag höll på att glömma, jag hittade en bild på din mamma. länk
Citera
2005-08-21, 21:59
insomnias avatar
Citat:
Om du är så nyfiken så kan jag skriva upp lite musik jag gillar, Outkast, Busta Rhymes, Ludacris, Tupac, Biggie, Wu-Tang, Luniz, Snoop, Dizzee Rascal. Som du ser lyssnar jag inte på så mycket underground och jag gillar inte heller hela bling-bling skiten. Jag är inte heller nån whigga. Hoppas jag stillade din nyfikenhet nu.

Ojj jag höll på att glömma, jag hittade en bild på din mamma. länk

Låter rätt vettigt, men det finns vissa där som är skrattretande dåliga i jämförelse med Eminem som du totalt sågar. Tror att du mer är ute efter att provocera.
Citera
2005-08-21, 22:02
Medlem
palefaces avatar
stan och mockinbird är helt klart mina 2 favoriter
Citera
2005-08-21, 22:26
Pacinos avatar
Citat:
Tror att du mer är ute efter att provocera.
Jag tror att du har rätt och så lämnar vi det där.
Citera
2005-08-21, 22:38
Medlem
prettygirls avatar
Mina favoritlåtar av Eminem:

- The Way I Am
- Soldier
Citera
2005-08-21, 22:53
Medlem
pafas avatar
drug ballad är den bästa
Citera
2005-08-21, 23:10
Bannlyst
drug ballad, criminal, if i had, Marshall Mathers, mockinbird, stan
Citera
2005-08-22, 00:54
Medlem
Citat:
Superman

japp det har du rätt i helt klart bäst
Citera
2005-08-22, 10:32
Medlem
Citat:

Du gillar inte bling-bling skiten men du lyssnar på 2pac, biggie, wu-tang, ludacris och snoop dogg? Lyckat val grabben
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in