2005-08-21, 16:04
insomnias avatar
Förstår inte varför alla Eminem-hatare svarar i denna tråd. Ni har hört en låt från en artist ni vanligtvis spyr galla över. Detta skall vara en hyllningstråd, inte en tråd där ni bashar en av de största rapparna just nu (genom tiderna?)

Och kan ngn moderator fixa trådens titel?
Citera
2005-08-21, 16:45
Medlem
Bästa text som eminem har skrivit måste nog gå till Aerosmith covern "Sing for the moment". Den känns mest, hur ska jag säga det, trovärdig?

Fast några riktigt bra låtar är ju även White America, The Way I am, My dads gone crazy, Brain Damage, Nail in the coffin, Say goodbye to Hollywood, '97 Bonnie & Clyde, Evil Deeds och My Fault
Citera
2005-08-21, 16:48
Awaiting Email Confirmation
Pacinos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av insomnia
Förstår inte varför alla Eminem-hatare svarar i denna tråd. Ni har hört en låt från en artist ni vanligtvis spyr galla över. Detta skall vara en hyllningstråd, inte en tråd där ni bashar en av de största rapparna just nu (genom tiderna?)

Och kan ngn moderator fixa trådens titel?
Nej du kan inte bli lika svart som Eminem hur mycket du än försöker så du kan sluta nu.
Citera
2005-08-21, 16:52
insomnias avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Pacino
Nej du kan inte bli lika svart som Eminem hur mycket du än försöker så du kan sluta nu.

För det första, Eminem är vit, så det närmaste jag kan komma att "vela" vara svart är att vela vara en wigga. Att vela vara en wigga är ignet som intresserar mig. Bara för att du lyssnar på läderbögar med gitarr så är du inte vit och häftig. Och vem kallar du wannabe ditt lilla inavelsbarn från Knutby.
Citera
2005-08-21, 16:55
Pacinos avatar
Citat:
För det första, Eminem är vit, så det närmaste jag kan komma att "vela" vara svart är att vela vara en wigga. Att vela vara en wigga är ignet som intresserar mig. Bara för att du lyssnar på läderbögar med gitarr så är du inte vit och häftig. Och vem kallar du wannabe ditt lilla inavelsbarn från Knutby.
Är Eminem vit? Han lyckades iaf lura mig med sina kläder, sin gångstil och allt.
Citera
2005-08-21, 16:57
insomnias avatar
Citat:
Är Eminem vit? Han lyckades iaf lura mig med sina kläder, sin gångstil och allt.

Ja men det är för att dina fördomar har gjort dig så blind att du dömer folk efter klädsel. Om du inte har ngt att tillägga om Eminem och hans bästa låt(ar) så borde du dra dig ur denna tråd omedelbums. Sabötor!
Citera
2005-08-21, 16:58
Pacinos avatar
Citat:
Ja men det är för att dina fördomar har gjort dig så blind att du dömer folk efter klädsel. Om du inte har ngt att tillägga om Eminem och hans bästa låt(ar) så borde du dra dig ur denna tråd omedelbums. Sabötor!
Jag har redan avslöjat vilken Eminems bästa låt är, om du jämför alla låtar så ser du att den vinner alla kategorier, ni andra är oinsatta.
Citera
2005-08-21, 16:59
insomnias avatar
Citat:
Jag har redan avslöjat vilken Eminems bästa låt är, om du jämför alla låtar så ser du att den vinner alla kategorier, ni andra är oinsatta.

Superman är visserligen en väldigt bra låt, men det bevisar bara hur lite du vet om denna rappare. Du ser videorna, och tror att du plötsligt är allmänbildad.

Eller att du faller för horor gång på gång och nu är ett mentalt vrak.
Citera
2005-08-21, 17:01
Pacinos avatar
Citat:
Superman är visserligen en väldigt bra låt, men det bevisar bara hur lite du vet om denna rappare. Du ser videorna, och tror att du plötsligt är allmänbildad.
Hittills har du dragit upp fördom efter fördom om mig utan någon substans, jag hade inte en aning om att det fanns en video till superman innan den var nominerad till bästa låt enligt mig.
Citera
2005-08-21, 17:02
insomnias avatar
Citat:
Hittills har du dragit upp fördom efter fördom om mig utan någon substans, jag hade inte en aning om att det fanns en video till superman innan den var nominerad till bästa låt enligt mig.

Ska jag dra ett par till? Nu anser jag att du är en lögnare också.

PS - Fördomar? Ditt dubbelmoraliska fanskap, du påstår att jag vill vara svart och nu böjer du dig som en liten hora och känner dig kränkt?

Dra ditt pepparn växer! Du fattar uppenbarligen inte ett skit om Eminem.
Citera
2005-08-21, 19:23
Medlem
Rizes avatar
Bully
Marshall Mathers
The way I am
Citera
2005-08-21, 21:26
Pacinos avatar
Citat:
Ska jag dra ett par till? Nu anser jag att du är en lögnare också.

PS - Fördomar? Ditt dubbelmoraliska fanskap, du påstår att jag vill vara svart och nu böjer du dig som en liten hora och känner dig kränkt?

Dra ditt pepparn växer! Du fattar uppenbarligen inte ett skit om Eminem.
Men snälla måste jag verkligen skriva ut att jag använder mig av ironi när jag säger att Eminem är svart. Och nej jag känner mig inte kränkt du får gärna fortsätta med dina dissningar. Om du tycker att Eminem är den största rapparen så är det uppenbarligen du som inte fattar ett skit om Hiphop. Han har några riktigt bra låtar och en del hyffsade låtar men jag kan verkligen inte fatta vad det är med hans musik som gör att han ens kan bli påttänkt som den bästa.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in