Vi ska driva in en summa enligt regressrätt (vi har bet en annan persons "del" på en faktura på grund av solidariskt betalningsansvar).
Första steget är ju att helt enkelt sända ett kravbrev, men jag har sökt och sökt och hittar inte en enda mall på detta?!
Det jag framförallt undrar är hur man formulerar sig gällande ränta och vad som sker om de inte betalar (kfm). Men en komplett mall hade jag varit mycket tacksam för!