2014-05-16, 02:37
Medlem
biupy6ips avatar
Jag undrar om det är möjligt att köpa cannabisfrön i england/london direkt från butik, då menar jag inte beställa. Har kikat runt lite på google men inte funnit ett svar.
Citera
2014-05-16, 13:39
Medlem
Firefliess avatar
Citat:
Ursprungligen postat av biupy6ip
Jag undrar om det är möjligt att köpa cannabisfrön i england/london direkt från butik, då menar jag inte beställa. Har kikat runt lite på google men inte funnit ett svar.

Min tjej var i London för ett år sedan och gick till en sån marknad i Camden där dom sålde frön, tändare, bongar etc. På en skylt så stod det var okej att köpa men inte att ställa frågor om odling etc.

Så jag skulle tippa på att det är okej.
Citera
2014-05-16, 18:23
Medlem
biupy6ips avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Fireflies
Min tjej var i London för ett år sedan och gick till en sån marknad i Camden där dom sålde frön, tändare, bongar etc. På en skylt så stod det var okej att köpa men inte att ställa frågor om odling etc.

Så jag skulle tippa på att det är okej.

Vad bra då ska jag knata till camden och inhandla ett gäng frön när jag får lite tid över.

Måste passa på att fråga dig om det fanns ett stort utbud av strains på den här marknaden.
Citera
2014-05-18, 16:25
Medlem
Firefliess avatar
Citat:
Ursprungligen postat av biupy6ip
Vad bra då ska jag knata till camden och inhandla ett gäng frön när jag får lite tid över.

Måste passa på att fråga dig om det fanns ett stort utbud av strains på den här marknaden.

Hon sa att det fanns ganska mycket, ja Lycka till!
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in