2005-08-19, 00:10
Medlem
Ezzelinos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av KingTUT
Och här kanske det är på plats att återigen påpeka skillnaden mot det ondskefulla av den "judeo-suprematistiske bluffmakaren" grundade Wiesenthalcentret, som faktiskt ändrade de felaktiga uppgifter som tas upp i tråden---

Jaså, de är "ondskefulla"? Ja, du tänker väl enligt de gamla judisk-kristna villfarelserna när det gäller "gott och ont", antar jag.

Wiesenthalcentret är vulgärt propagandistiskt, chauvinistiskt och hatspridande, men jag skulle inte vilja tala om "ondska" i sammanhanget - de försöker väl helt enkelt med alla medel ta till vara vad de uppfattar som sionistiska gruppintressen.

Wiesenthal utger väl fortfarande bilder från Bergen-Belsen att vara tagna i Auschwitz, fast han givetvis vet att det är lögn? Och har du sett gubbtjyven be om ursäkt för något av alla andra uppenbara lögner han spridit? (Svara gärna i tråden om Holocaustindustrins lögnare...som du inte kunde svara i p.g.a. tidsbrist ).

Vilka "felaktiga uppgifter" är det Germar Rudolf borde ändra på, anser du? Och varför skriver du inte en rad och ber honom göra det, i så fall?
Citera
2005-08-19, 00:14
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ezzelino
Jaså, de är "ondskefulla"? Ja, du tänker väl enligt de gamla judisk-kristna villfarelserna när det gäller "gott och ont", antar jag.

Wiesenthalcentret är vulgärt propagandistiskt, chauvinistiskt och hatspridande, men jag skulle inte vilja tala om "ondska" i sammanhanget - de försöker väl helt enkelt med alla medel ta till vara vad de uppfattar som sionistiska gruppintressen.

Förlåt, jag menade förstås "vulgärt propagandistiskt, chauvinistiskt och hatspridande" när jag skrev "ondskefulla"...

Citat:
Vilka "felaktiga uppgifter" är det Germar Rudolf borde ändra på, anser du?
Tja, han kunde ju börja med att visa tydligt i sina texter när han använder sig själv som källa. Det vore ju en start.

/KT
Citera
2005-08-19, 00:19
Medlem
Citat:
Här är en till, skriven av Ernst Gauss med Germar Rudolf som en av källorna:

http://www.codoh.com/found/fndwood.html

Och här kanske det är på plats att återigen påpeka skillnaden mot det ondskefulla av den "judeo-suprematistiske bluffmakaren" grundade Wiesenthalcentret, som faktiskt ändrade de felaktiga uppgifter som tas upp i tråden

http://forum.flashback.info/scandina...d.php?t=237249

när de påtalades. Vilket Germar Rudolf alltså fortfarande inte gjort.

/KT

Det är ju inte snyggt, men å andra sidan spelar det ju ingen roll i sakfrågan. Givetvis har ju Rudolf andra källhänvisningar i de bägge alstren, så att det går att spåra en källa vidare, även om han hänvisar till en bok av sig själv.

Sen är ju omständigheterna för en revisionistisk författare exceptionella, med tanke på de trakasserier de får genomlida. Det är förstås detta som motiverar Rudolf att ha flera pseudonymer.
Citera
2005-08-19, 00:21
Medlem
Citat:

Wiesenthal utger väl fortfarande bilder från Bergen-Belsen att vara tagna i Auschwitz, fast han givetvis vet att det är lögn?
Jag ser inte i tråden att du hävdar detta. Har du en länk till sidan där Wiesenthals center visar bilder från Bergen-Belsen men uppger att de är tagna i Auschwitz?

/KT
Citera
2005-08-19, 00:22
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av bagge1
DGivetvis har ju Rudolf andra källhänvisningar i de bägge alstren, så att det går att spåra en källa vidare, även om han hänvisar till en bok av sig själv.

Ja, jo det vore ju extremt övermaga för att inte säga direkt korkat att uteslutande hänvisa till påhittade personer.

/KT
Citera
2005-08-19, 00:24
Medlem
Ezzelinos avatar
Citat:
Jag ser inte i tråden att du hävdar detta. Har du en länk till sidan där Wiesenthals center visar bilder från Bergen-Belsen men uppger att de är tagna i Auschwitz?

/KT

Jo, som jag sade, i första inlägget i tråden om "Holocaustindustrins avslöjade fusk" ligger denna länk: http://www.yourforum.org/revforum/viewtopic.php?t=2368 . Diskutera helst Wiesenthal där så slipper vi offtopicslira i bolts nobla tråd om den gode Germar .
Citera
2005-08-19, 00:29
Medlem
Citat:

/KT

Ta Wiesenthal i en annan tråd. Låt inte din motståndare brusa sönder även denna tråd.
Citera
2005-08-19, 00:30
Medlem
Citat:
Jo, som jag sade, i första inlägget i tråden om "Holocaustindustrins avslöjade fusk" ligger denna länk: http://www.yourforum.org/revforum/viewtopic.php?t=2368 . Diskutera helst Wiesenthal där så slipper vi offtopicslira i bolts nobla tråd om den gode Germar .

Ja, jo det är nog bäst. Om moderatorn vill, ta bort mitt inlägg #16 så hålls tråden ren. Sorry.

/KT
Citera
2005-08-20, 23:14
Medlem
Citat:
Sen är ju omständigheterna för en revisionistisk författare exceptionella

Till den grad att de börjar intervjua sig själva?
Citera
2005-08-20, 23:38
Medlem
evolutes avatar
Kallar han sig fortfarande PhD nu när det står klart att han inte har fått
doktorsgraden?

I vilket fall som helst är det ju helt förkastligt att använda en titel man inte
innehar. Det borde han förstå.
Citera
2005-08-21, 00:43
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av evolute
Kallar han sig fortfarande PhD nu när det står klart att han inte har fått
doktorsgraden?

I vilket fall som helst är det ju helt förkastligt att använda en titel man inte
innehar. Det borde han förstå.

Vi kanske kan ta upp också varför Rudolf inte fick doktorsgraden i kemi?
Citera
2005-08-21, 00:47
Medlem
evolutes avatar
Citat:
Vi kanske kan ta upp också varför Rudolf inte fick doktorsgraden i kemi?

Han har säkert en fin förklaring som omfattar något slags konspiration mot honom...

Edit: Läste varför han inte fick den (enligt honom). Mycket riktigt ser han sig
förföljd, men i detta fall kanske han hade rätt
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in