2014-09-06, 14:59
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Rynkeby
Hur funkar denna tillsammans med ngon som inte fr veta att man tagit ngot?
Dosering?
Gr det att rka p folie och f effekt?
Rustid?

EDIT: Det jag undrar mest r rustid och ifall det gr att umgs med personer som r nyktra och ska tro jag r nykter.

Mvh

Inga problem om du doserar skapligt sparsamt iaf. Slng i dig en 100 mg s kan du umgs med oflk utan problem. D r du bara skn i kroppen liksom. Empastisk. Krleksfull. Social.
Citera
2014-09-06, 15:02
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av KvasiOrko
Skjutarna kommer alltid att vara frbannade och anse att ickeskjutarna r tntar som inte fattat vad det handlar om. Det spelar inte s stor roll, r du a) iv-anvndare, b) mlar graffiti, c) skriver p flashback, s r du dd inom fem r. Slr aldrig fel :-)
Hll dig till munnen, rven eller nsan, som en tjej, s kommer du upp i ldrarna.

haha AMEN!
Citera
2014-09-06, 15:09
Medlem
Jag blev kr i denna drog d jag provade den frra helgen. NTLIGEN ngot som kunde jmfras med 3mmc. 3mmc var min strsta krlek. Och INGEN avtndning liksom!?? VAFAN! Fr bra fr att vara sant tnkte jag!

Men efter att ha krt Tors-Fre denna vecka s brjar jag f second thughts... Visst, det r trevligt frsta linorna men effekten uteblir lite sen. Oavsett hur mkt man saftar p med i linorna. Visst, man blir skev, men inte p ett srskilt nice stt. Bara dum i huvudet liksom. Inte mkt krlek, empati och mys d.. Bortsett frn frsta 2-3 linorna... Kan bero p serotoninbrist hos mig, absolut. Men det r iaf s jag knner

Men detta r bara petitesser om man jmfr med det STORA problem - Hur mycket man knullar snoken! Allts, herrejvlagud! Det r liksom inte vrt det. Nsan tar sn JVLA stryk. Ingenting annat gr att jmfra. Det gr s ont till att brja med. Och sen r den paj i en evighet efter.

Det r inte vrt ngra timmars gtt mende fr att ha en PAJ nsa i en vecka efter. Nsan r liksom proppfull av stora blodiga srskorpor.. Och ven om man pillar, snyter sig och gr allt i sin makt s r det ett nytt lager dr p 5 sekunder.. S fort man har rensat..

Jag har fan svrt att andas med nsan nu idag. S jvla ovrt. Och nu nr jag krde i Torsdags.. Ja, d hade inte ens nsan lkt igen frn FRRA veckans race.. Fattar ni? S jvla ovrt. S n.. Jag vntar nog vidare p "nya 3mmc".. Hehe. Fr denna mrdar nsan fr mycket. Det var tv trevliga helger men nu blir det break ett tag igen

Det r dock bara att frga om ni undrar ngot ang 4cmc Saftat i mig ngra gram dessa tv helger nmligen.. Hehe Trevlig helg!
Citera
2014-09-06, 18:11
Medlem
svenskbacks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av billybutt78
Jag blev kr i denna drog d jag provade den frra helgen. NTLIGEN ngot som kunde jmfras med 3mmc. 3mmc var min strsta krlek. Och INGEN avtndning liksom!?? VAFAN! Fr bra fr att vara sant tnkte jag!

Men efter att ha krt Tors-Fre denna vecka s brjar jag f second thughts... Visst, det r trevligt frsta linorna men effekten uteblir lite sen. Oavsett hur mkt man saftar p med i linorna. Visst, man blir skev, men inte p ett srskilt nice stt. Bara dum i huvudet liksom. Inte mkt krlek, empati och mys d.. Bortsett frn frsta 2-3 linorna... Kan bero p serotoninbrist hos mig, absolut. Men det r iaf s jag knner

Men detta r bara petitesser om man jmfr med det STORA problem - Hur mycket man knullar snoken! Allts, herrejvlagud! Det r liksom inte vrt det. Nsan tar sn JVLA stryk. Ingenting annat gr att jmfra. Det gr s ont till att brja med. Och sen r den paj i en evighet efter.

Det r inte vrt ngra timmars gtt mende fr att ha en PAJ nsa i en vecka efter. Nsan r liksom proppfull av stora blodiga srskorpor.. Och ven om man pillar, snyter sig och gr allt i sin makt s r det ett nytt lager dr p 5 sekunder.. S fort man har rensat..

Jag har fan svrt att andas med nsan nu idag. S jvla ovrt. Och nu nr jag krde i Torsdags.. Ja, d hade inte ens nsan lkt igen frn FRRA veckans race.. Fattar ni? S jvla ovrt. S n.. Jag vntar nog vidare p "nya 3mmc".. Hehe. Fr denna mrdar nsan fr mycket. Det var tv trevliga helger men nu blir det break ett tag igen

Det r dock bara att frga om ni undrar ngot ang 4cmc Saftat i mig ngra gram dessa tv helger nmligen.. Hehe Trevlig helg!

Vilken av substanserna blir man mest skev av? 3mmc eller 4cmc?
Citera
2014-09-07, 13:16
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av svenskback

Det r vldigt liknande rus. Bara mindre speed i 4cmc. Skev blir man ju frst om man smller i sig MYCKET och d skulle jag sga att man blir lika skev p substanserna.
Citera
2014-09-07, 15:58
Medlem
Tjuvjakts avatar
En hyfsad medel/hg dos IV p denna, hur mycket skulle ni vga upp? och varfr vill man framfrallt inte snea p just denna drog? har den ngra speciella effekter till skillnad frn ngon annan CS?

Jag kommer f denna inom kort och kommer skriva hur 4-cmc tog min oskuld (IV). Amen och bock
Citera
2014-09-08, 11:59
Medlem
Bangar_intes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Tjuvjakt
En hyfsad medel/hg dos IV p denna, hur mycket skulle ni vga upp? och varfr vill man framfrallt inte snea p just denna drog? har den ngra speciella effekter till skillnad frn ngon annan CS?

Jag kommer f denna inom kort och kommer skriva hur 4-cmc tog min oskuld (IV). Amen och bock

gonmottade 100-150mg, ger bra rush. Omjligt att snea, man mr ju bara bra

Varmt vatten s lser sig kristallerna fint!

Svider ganska duktigt i venen, med 2ml. S en stor pump r nog nyttigt!
Senast redigerad av Bangar_inte 2014-09-08 kl. 12:10.
Citera
2014-09-08, 12:03
Medlem
unleash82s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av svenskback

3-mmc sger jag, mer hrligt skev dessutom.

Mvh
Citera
2014-09-08, 16:51
Medlem
Tryckte hem 1g utav denna frn Aroms igr och undrar hus jag ska ta detta fr att f bst rus? allt utom IV. Provade ven deras 4-bmc fr ett tag sedan och den slog bst om man blandade i varmt vatten och drack IMO.
Citera
2014-09-08, 20:06
Medlem
Bangar_intes avatar
Alkohol drar igng peaken p nytt rejlt. Nsta vnda fr mig blire dansgolvet som gller
Citera
2014-09-09, 13:53
Medlem
Tropexs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Bangar_inte
Alkohol drar igng peaken p nytt rejlt. Nsta vnda fr mig blire dansgolvet som gller

Fler som kan instmma p det pstendet? Att alkohol boostar

Jag gillar 4-CMC som rc. Har dock mest krt IV med tanke p hur nsan blir fucked up p denna substans - absolut ingen verdrift om ngon lser detta och undrar. 2-3 dagar med gult snor och blod, resterande vecka r jag extra snorig. Ska p skogsrejv i helgen och hade tnkt kra p MDMA, men tiden fr att skaffa btc fr att bestlla gr att det inte hinns med, fr kra p 4-CMC. Rusmssigt ser jag det inte som vrldens downside fr det hr eventet, fr man blir glad, musiken blir bttre, sex blir bttre o.s.v. Men kan ju inte springa ute i skogen och stta kanyler, s nsan kommer lida hela nsta vecka innan den blir 100% terstlld. Kommer f krossa allt till fint pulver innan utgng fr bsta upptag, och ta med ngra servetter och snyta sig mellan varven.

Fr er som bombat detta: r det verkligen helt vrdelst? Bst effekt IV fr mig ligger nnstans mellan 250-300 mg (stark dos). Snorta, ja det blir inte mer n 200 mg, srskilt senare p kvllen d en del redan sitter fast i nsan. Hur skulle en bomb p 300 mg te sig? Har bombat det mesta inom CS- och RC-vg, tjack, MDMA, 4-mmc. Ska lsa p lite mer men ett frskt svar vore trevligt att f.
Citera
2014-09-09, 14:28
Medlem
Bananarnes avatar
Ne fan den hr var ingen hjdare fr nsan. Satan nd. Annars funkar den fint
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in