Jag blev kr i denna drog d jag provade den frra helgen. NTLIGEN ngot som kunde jmfras med 3mmc. 3mmc var min strsta krlek. Och INGEN avtndning liksom!?? VAFAN! Fr bra fr att vara sant tnkte jag!
Men efter att ha krt Tors-Fre denna vecka s brjar jag f second thughts... Visst, det r trevligt frsta linorna men effekten uteblir lite sen. Oavsett hur mkt man saftar p med i linorna. Visst, man blir skev, men inte p ett srskilt nice stt. Bara dum i huvudet liksom. Inte mkt krlek, empati och mys d.. Bortsett frn frsta 2-3 linorna... Kan bero p serotoninbrist hos mig, absolut. Men det r iaf s jag knner
Men detta r bara petitesser om man jmfr med det STORA problem - Hur mycket man knullar snoken! Allts, herrejvlagud! Det r liksom inte vrt det. Nsan tar sn JVLA stryk. Ingenting annat gr att jmfra. Det gr s ont till att brja med. Och sen r den paj i en evighet efter.
Det r inte vrt ngra timmars gtt mende fr att ha en PAJ nsa i en vecka efter. Nsan r liksom proppfull av stora blodiga srskorpor.. Och ven om man pillar, snyter sig och gr allt i sin makt s r det ett nytt lager dr p 5 sekunder.. S fort man har rensat..
Jag har fan svrt att andas med nsan nu idag. S jvla ovrt. Och nu nr jag krde i Torsdags.. Ja, d hade inte ens nsan lkt igen frn FRRA veckans race.. Fattar ni? S jvla ovrt. S n.. Jag vntar nog vidare p "nya 3mmc".. Hehe. Fr denna mrdar nsan fr mycket. Det var tv trevliga helger men nu blir det break ett tag igen
Det r dock bara att frga om ni undrar ngot ang 4cmc

Saftat i mig ngra gram dessa tv helger nmligen.. Hehe

Trevlig helg!