2014-09-01, 21:51
Medlem
unleash82s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av kapcylisten
Denna drog r skn men kommer inte ta ntt mer p vldigt vldigt lnge d dom tv sista helgerna gick alldeles utfr.

Blir nyfiken!

Bertta! Vad gick fel?

Mvh
Citera
2014-09-01, 21:54
Medlem
steeekarns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av unleash82
Blir nyfiken!

Bertta! Vad gick fel?

Mvh

hahaha var riktigt jvla at:ad nr ja skrev de dr, inte p cmc det r en fin substans.
Citera
2014-09-01, 22:54
Medlem
unleash82s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av steeekarn
hahaha var riktigt jvla at:ad nr ja skrev de dr, inte p cmc det r en fin substans.

Uppfattat!

Bra att du klargjorde det hela!

Mvh

Till er andra som lyckas f ett rus efter att ni krt i er ett par linor?

Jag lyckas fan inte f snoken i tillrckligt fint skick fr att skiten ska fsta och tas upp av kroppen.

Allt blir bara till en gul jvla kemikaliesnorklump som kroppen vgrar ta upp.
Citera
2014-09-01, 23:02
Medlem
Citat:
Uppfattat!

Bra att du klargjorde det hela!

Mvh

Till er andra som lyckas f ett rus efter att ni krt i er ett par linor?

Jag lyckas fan inte f snoken i tillrckligt fint skick fr att skiten ska fsta och tas upp av kroppen.

Allt blir bara till en gul jvla kemikaliesnorklump som kroppen vgrar ta upp.

Kr rektalt varannan s skonar du nsan lite. Annars fr du vara frst ut med att prova att rka substansen.

Ett annat tips r att prova sublingualt. Lgg motsvarande mngd av en lina under tungan och lt det tas upp av slemhinnorna dr. Det smakar frvisso oftast inte s bra men det kan vara vrt att prova.

Alternativt fr du flja mitt tips hrifrn:

(FB) 4F-PVP... vad e de? ...Samlingstrd!

Citat:
Ursprungligen postat av Farenhigh
Du har rtt i att det kan frta ganska ordentligt i nsan och irritera slemhinnorna.

Ett tips frn coachen r att sklja nsan med vatten ngon gng i timmen - att investera i en nsskljare frn Apoteket r guld vrt - fljt av att antingen bruka terfuktande nssprayer baserade p olja, alternativt att anvnda hudkrm i sm proportioner s gott som du kommer t. Exempelvis kan du anvnda hudkrm frn Nivea, dutta lillfingret i och gnugga upp i nsan och sedan dra andetag genom nsan s att det ker upp. Drefter frser du ut det igen och terupprepar med skljningen med nsan.

Vrt att tnka p r att inte anvnda saltvatten som rekommenderas av Apoteket sjlva i och med att det ocks kan irritera nsan vid verdriven konsumtion. Anvnd istllet vanligt ljummet kranvatten.
Senast redigerad av Farenhigh 2014-09-01 kl. 23:05.
Citera
2014-09-01, 23:58
Medlem
Psychoramas avatar
Citat:
Frsta 3-4 snokarna slr p bra som fan.

Dom efterfljande 7-8 snokarna kunde jag lika grna spolat ner, nsan blev s jvla igencloggad av gult segt snorigt klet som inte gick o bli av med.

Det var inte substansen som blev inaktiv utan den togs helt enkelt inte upp av nshinnorna utan fastnade i gult klet och blev sen kvar dr :/

Oralt verkar ju cmc funka kass s knappt ngon id att frska svlja skiten heller.
Som ovan nmde, kr p RP d, alternativt rensa med nsspray P tal om RP. r det ngon som provat Keffedron i rva? Bomba funkar ju inge bra tydligen.. Undrar hur det kan komma sig? Te.x M1 var man ju nstan tvungen att bomba fr bra effekt. Nasalt funkar/funkade inge bra p den substansen, ven om det gav effekt.

Mvh
Citera
2014-09-02, 09:26
Medlem
Frstr inte heller det dr med biotillgngligheten. Bomba 200 meph, mdde bara skumt. Snortning funkar kanon.
Citera
2014-09-02, 13:11
Medlem
Den hr pajar snoken fr mycket, kommer aldrig snora i mig det igen.

Fungera utmrkt oralt dock. Krossade kristallerna fint och blandade det med grape tonic. Tog vl en ~30min innan det brjade verka men det hll i sig 2-3h.

Grym substans, det nda den saknar r lite fart. Men det r bara tillstta lite NEB s blir det perfekt.
Citera
2014-09-02, 13:28
Medlem
svampssons avatar
Gillar den. Dock r jag trtt p att peta ut fingernagelstora kockor frn nsan en vecka eftert s nu har jag nog forskat klart med denna
Citera
2014-09-02, 14:12
Medlem
Shr i efterhand nr jag reflekterar kring Torsdagen/Fredagen s LSKAR jag denna substans. Det r det absolut nrmaste 3MMC hittills... MEN! Frgan r om det r vrt det? Fr nsan tar stryk nt s in i helvete! n idag fr jag snyta mig, pilla ut stora snor-blod-kockor ur nsan hela tiden... Nsan r PAJ ass.. Nt man kan gra t det egentligen?
Citera
2014-09-02, 18:56
Medlem
Strixezs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av billybutt78
Shr i efterhand nr jag reflekterar kring Torsdagen/Fredagen s LSKAR jag denna substans. Det r det absolut nrmaste 3MMC hittills... MEN! Frgan r om det r vrt det? Fr nsan tar stryk nt s in i helvete! n idag fr jag snyta mig, pilla ut stora snor-blod-kockor ur nsan hela tiden... Nsan r PAJ ass.. Nt man kan gra t det egentligen?
Jo det finns vl lite du kan gra, lsa ngra inlgg upp t.ex.
Citera
2014-09-02, 20:11
Medlem
unleash82s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av billybutt78

P 3-mmc, meph, methe, 4-mec etc blev nsan mer srig med blodiga krkskorpor som fljd.

Fredrar det ver den hr jvla geggsmeten man fr av 4-cmc.

S speciellt smrtande tycker jag inte heller att den r faktiskt och den pajar inte snoken direkt. Den murar igen den!

Helt atbefriad, stort plus. Men tycker inte den ens r i nrheten av meph, methe eller 3-mmc heller fr den delen.

Saknar den Hallucinogens biten lite.

Krt 3,2 g p 2 dygn.

N ingen hit enligt min mening ven om frsta rushen var helt galen.

3-mmc hade bra mycket mer bieffekter, men ruset va mer fullndat.

4-cmc saknar ktslag och efterstimulans.

Mvh
Senast redigerad av unleash82 2014-09-02 kl. 21:04.
Citera
2014-09-02, 21:47
Medlem
unleash82s avatar
2 g var vl rent slseri, hade faktiskt inte en tanke p rp
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in