2014-05-13, 18:40
Bannlyst
Tjena på er peeps!

Ni säger ju ofta att de nationalistiska afrikanerna hatar vita, men vet ni deras partiprogram är detsamma som vita nationalisters. Så hur kommer det sig att äkta genuina svarta nationalister är rasister och inte vita?

Sedan undrar jag om ni kan berätta lite om Afrikas svar på nazistgrupperingar som SMR och Folkfronten och AFA och allt ni pratar om, jag tror inte att det finns afrikanska nazister men motbevisa mig gärna fb:are!!!
Citera
2014-05-13, 18:43
Medlem
Jag kan väl börja då: Idi Amin
Citera
2014-05-13, 18:43
Medlem
niggaboys avatar
Är afa en "nazistgruppering" ?
Citera
2014-05-13, 18:46
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av AsellusBorealis

Oj, okej jag visste inte att han var det. Finns det någon ideologi som idiaminister följer? Har de någon Mein Kampf eller någon liknande motsvarighet som hackkorset?
Citera
2014-05-13, 19:04
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Da-Evil-Hitlah
Oj, okej jag visste inte att han var det. Finns det någon ideologi som idiaminister följer? Har de någon Mein Kampf eller någon liknande motsvarighet som hackkorset?

Idi Amins största idol var Adolf Hitler - vilket han öppet erkände.

Du menar organiserade negrar? Med en brutal agenda och med hat som huvudmotiv? Ca 1800 olika. ANC största. Grannlandet Zimbabwes politi.

Notera att Sverige stod för 1/3 av ANCs budget då det begav sig, det är därför negrarna köper JAS idag.
Citera
2015-04-13, 10:46
Bannlyst
Citat:
Idi Amins största idol var Adolf Hitler - vilket han öppet erkände.

Du menar organiserade negrar? Med en brutal agenda och med hat som huvudmotiv? Ca 1800 olika. ANC största. Grannlandet Zimbabwes politi.

Notera att Sverige stod för 1/3 av ANCs budget då det begav sig, det är därför negrarna köper JAS idag.

ANC hade inte koncentrationsläger liknande som Auschwitz för vita likaså skrev de ingen rasbiologisk bok och hade motsvarigheter till Josef Mengele och Hermann Göring. Så det finns alltså ingen motsvarighet för svarta. Eller har jag fel?
Citera
2015-04-13, 10:56
Medlem
Citat:
ANC hade inte koncentrationsläger liknande som Auschwitz för vita likaså skrev de ingen rasbiologisk bok och hade motsvarigheter till Josef Mengele och Hermann Göring. Så det finns alltså ingen motsvarighet för svarta. Eller har jag fel?
Mandela och Zuma sjöng om att "döda boer".Boer=vita det borde finnas kvar på youtube
Citera
2015-04-13, 12:39
Medlem
Citat:

IDI AMIN - Zionist Jews Control America & Almost Bankrupt Uganda

https://www.youtube.com/watch?v=4gFfplrPi-w
Citera
2015-04-13, 16:11
Medlem
Citat:
Sedan undrar jag om ni kan berätta lite om Afrikas svar på nazistgrupperingar som SMR och Folkfronten och AFA och allt ni pratar om, jag tror inte att det finns afrikanska nazister men motbevisa mig gärna fb:are!!!

Det närmaste man kommer nazistgrupperingar som SMR och SvP i Afrika är väl sydafrikanska AWB som länge leddes av Eugène Terre'Blanche. AWB vill dock företräda boer/afrikander, d.v.s. vita i Sydafrika och inte svarta.

AWB:s logotyp:

http://www.conservapedia.com/images/5/54/Arend.gif

AWB:s partiflagga:

http://www.warstore.co.uk/ekmps/shops/marlina/images/afrikaner-weerstandsbeweging-awb-5x3-flag-3671-p.jpg

Annars är som sagt Idi Amin ett exempel, han utvisade den asiatiska befolkningsgruppen ur Uganda på 1970-talet, förföljde andra etniska minoriteter och uttryckte beundran för Hitler.

Idi Amin on Hitler:

https://www.youtube.com/watch?v=m0y7NxvJE5M

Senast redigerad av NinoRojo 2015-04-13 kl. 16:36.
Citera
2015-04-13, 20:16
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av KommissarieAmalek
IDI AMIN - Zionist Jews Control America & Almost Bankrupt Uganda

https://www.youtube.com/watch?v=4gFfplrPi-w
Idi Amin framstår som en i många avseenden stor man för att vara neger. Han lär exempelvis ha låtit resa en staty till Hitlers ära också. Troligen är ryktena om honom rejält manipulerade och långt ifrån verkligheten, men det kan säkert finnas saker han gjorde mindre bra också, om nu vissa av dödstalen stämmer. Att utföra massmord på nationens eget folk är ett väldigt judiskt-marxistiskt beteende.
Citera
2015-04-14, 15:25
Medlem
PsychoRastaSkinheds avatar
Du får ju inte glömma Jackie Arklöv. En av de mest ökända afrikanska nationalisterna i Sverige.
Citera
2015-04-14, 15:52
Medlem
Nazister är rasister, och afrikaner kan inte vara rasister eftersom att man måste tillhöra en maktgrupp (Vita) för att kunna vara rasist (makt + rashat = rasism). Afrikaner kan alltså inte vara nazister/nationalister eftersom att det förutsätter att dom är rasister.

Att ninorojo och psychorastaskinhead försöker att utmåla rasifierade som nazister visar bara att dom blundar för sina priviligerade maktpositioner som vita män.
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in