2003-07-03, 01:51
Medlem
är 2c-b bra om man vill prova på en hallucinogen för första gången?
tänker främst på det att trippen endast varar i 60-90 minuter och folk verkar ha mycket goda erfarenheter av drogen (få verkar balla ur som väldigt många gör på svamp)
Citera
2003-07-03, 19:08
Medlem
Re: 2c-b bra för nybörjare?

Citat:
Ursprungligen postat av crabwalker
är 2c-b bra om man vill prova på en hallucinogen för första gången?
tänker främst på det att trippen endast varar i 60-90 minuter och folk verkar ha mycket goda erfarenheter av drogen (få verkar balla ur som väldigt många gör på svamp)

du 2c-b håller i en hel natt och är GRYMT hallucinogent skall helst kombineras med ett par e för bästa effekt

dom som tagit 2c-b och säger att det bara varar i 90 minuter snackar skit mycket skit antagligen så har dom väl blivit lurade eller oxå så är det skitsnack. 2c känns som e litegrann blandat med syra en grej som händer mig är att jag hostar upp gigantiska mängder med slem varje gång jag tar 2c nybörjare jaa.. vad ska man säga .. det är som att spela rysk roulette varjegång man tar nånting som ändrar sinnestillståndet själv sysslar jag inte med sånt längre EFTERSOM JAG HÖLL PÅ ATT BLI GALEN!!!! hahahah!! :twisted: :twisted: :twisted: :twisted: fast det börjar bli dags nu ... *sitter och tillverkar en technolåt som gör mig inspirerad*
Men heres my point.. det kvittar vilken tripp du tar när du är nybörjare för det går inte o jämföra och allt är individuellt. lycka till och ha det jävligt kul.. jag tror du kommer att ha det.. jag har aldrig sett nån krashlanda på 2c iallafall,,
Citera
2003-07-03, 21:09
Medlem
Knasigt rolig drog asså..

Jag o en polare var på bio o körde två filmer irad..
En av dom var nån depprimerande tråkig irlänsk drama eller nått åt det hållet..

Fyfaaaan va roligt vi hade, höll på o garva ihjäl oss när det kom nånting som likande en gul liten leksaks lastbil eller nått åt det hållet.. dom använde den som transport medlel eller nått..

Resten av folket i salongen undra nog hur vi kunde ha så jävla skoj när det var en sådan tråkig film.

Vetean om den e så bra för nybörjare.. är ån drog det igentligen?
Var på ett trygt o säkert ställe så går det säkert bra.
Citera
2003-07-03, 22:47
Medlem
http://www.erowid.org/chemicals/2cb/2cb_effects.shtml

kollade här och där står det ju att tripen ska gå att styra mer än tex som svampar eller syra
Citera
2003-07-09, 23:30
Medlem
2C-B är en riktig stygging som man ska ha stor respekt för. Lätt att ta för mycket. Käkade 2 2C-B tabletter(cinderella, röda, inge tryck) som jag och grabbarna var trippade på i två dagar. Man får inte lika ytliga hallucinationer som på LSD utan är mer en resa i sig själv tycker jag. Tycker att man känner sig lite burkig, passar inte mig.
Citera
2003-07-14, 05:20
Medlem
2cb?

..har jag provat fåtal gåneger. men jag har hört att det ska vara lagligt stämmer det och isåfall vart kan man få tag idet ?
mvh .Lisa
Citera
2003-07-14, 12:13
Medlem
Jag skulle inte rekomendera 2-cb till någon som inte testat droger tidigare. Det är inte helt svårt att bli skraj under trippen eftersom det ibland flyter på lite väl mycket.

Och som någon skrev tidigare så håller trippen i sig MINST 8-12 timmar och ALDRIG 90 minuter!

Jobbade på en förskola tidigare och fick en rätt sjuk "återtripp" mitt på dagen (hade petat i mig 2 piller för ca 5 dagar sedan). Det var omöjligt att bestämma vilken/vilka ingar som pratade och från vilket håll ljuden kom osv. Efter den fulresan så slutade jag käka skiten...
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in