Citat:
Ursprungligen postat av crabwalker
är 2c-b bra om man vill prova på en hallucinogen för första gången?
tänker främst på det att trippen endast varar i 60-90 minuter och folk verkar ha mycket goda erfarenheter av drogen (få verkar balla ur som väldigt många gör på svamp)
du 2c-b håller i en hel natt och är GRYMT hallucinogent skall helst kombineras med ett par e för bästa effekt
dom som tagit 2c-b och säger att det bara varar i 90 minuter snackar skit mycket skit antagligen så har dom väl blivit lurade eller oxå så är det skitsnack. 2c känns som e litegrann blandat med syra en grej som händer mig är att jag hostar upp gigantiska mängder med slem varje gång jag tar 2c nybörjare jaa.. vad ska man säga .. det är som att spela rysk roulette varjegång man tar nånting som ändrar sinnestillståndet själv sysslar jag inte med sånt längre EFTERSOM JAG HÖLL PÅ ATT BLI GALEN!!!! hahahah!! :twisted: :twisted: :twisted: :twisted: fast det börjar bli dags nu ... *sitter och tillverkar en technolåt som gör mig inspirerad*
Men heres my point.. det kvittar vilken tripp du tar när du är nybörjare för det går inte o jämföra och allt är individuellt. lycka till och ha det jävligt kul.. jag tror du kommer att ha det.. jag har aldrig sett nån krashlanda på 2c iallafall,,