2014-05-15, 23:51
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Kenty-59
Låter som att du varit på gång att få en psykos, många som knarkar får det..
Haha. Har sett dig i flera cannabis trådar, och det ända du yttrar dig om är att folk har PSYKOS och att du vill ha hårdare straff för cannabis.
Sen verkar du vara främlingsfientlig också fyfan.
Så snälla läs på lite om både cannabis och dina medmänniskor, bra hej.
Citera
2014-05-15, 23:54
Bannlyst
Fortsätt puffa och se vad som händer med åren vem vet en vacker dag kanske du plötsligt befinner dig i din alldeles egna lilla värld
Citera
2014-05-24, 21:24
Medlem
jagboffades avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Chestbrah
Man trodde att man åkt 30 minuter med bussen så får man ett ryck och så har det endast gått 2 minuter? Sjukt coolt och det känns verkligen som att det är på riktigt.

ÄLSKAR när detta händer, Händer alltför sällan.
Oftast händer det när jag faktist åker buss, att jag kommer in i denna "fjärde dimensionen" som någon över dig sa, jag ler alltid för mig själv och är så glad över att jag faktist ska sitta ett bra tag till på bussen och att jag inte behöver bry mig ett skvatt om dessa minuter, hur jag än gör måste jag sitta på bussen/bilen
Citera
2014-05-25, 04:28
Medlem
cschrilles avatar
Haha, detta har man ju varit med om några gånger, senast rökte jag three kings (vilket visade sig vara väldigt starkt när man röker rening) vi var påväg hem till mig när allt på sidorna kom närmare och huset åkte i från oss, gick in och tittade på south park, somnade 3 gånger och åt 2 mackor, tyckte även att jag såg eftertexterna flera gånger, alltså som att vi sett flera avsnitt. Sen visade det sig att det hade gått 5 minuter sen kommit hem.

Rätt obehagligt men roligt om man är hemma och trygg
Citera
2014-05-25, 08:01
Medlem
Sandtags avatar
Deja vu + helt avsaknad av tidsuppfattning. Har fått Deja vu´s där jag kommer till ett nytt område men ändå vet exakt var allt ligger, tex att man besöker kiosk+pizzeria och vet exakt hur det ser ut där och vad man vill ha innan man ens vart där. Saknar man sen totalt tidsuppfattning och är stekt som ett ägg så kommer det kännas jävligt konstigt, men så är det.
Citera
2014-05-26, 12:33
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Megarullen91
Haha åfan så ni trippa på gräs? sån röka önskar jag att jag kunde få tag på

Har med haft väldigt trippy kvällar med gräs jag köpte hem från USA. Med en tung indica kan du blir riktigt fucked haha
Citera
2014-05-27, 17:20
Medlem
Att få noll tidsuppfattning är ju hur vanligt som helst, det bästa är att man får så sjukt långa kvällar när man bara har det superbra

Att gå på långa raksträckor förstärker verkligen det faktum att tiden känns gå långsammare, och dessutom så kommer detta ofta i "pulser"/vågor då man ibland återfår sin tidsuppfattning ett kort tag (oftast då som folk reagerar på att det bara har gått 2 min och inte 25), det är bara att röka vidare och njuta min vän!
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in