Flashback bygger pepparkakshus!
  • 1
  • 2
2014-05-13, 22:39
Medlem
Zot^s avatar
Dumt sätt att dö på. En överdos av NMDA antagonist kommer att ge horribla kramper och det är möjligt att musklerna krossar benen i kroppen på dig innan du kvävs till döds i ett EP-anfall. Inte det roligaste sättet att ta livet av sig på.
Citera
2014-05-13, 23:15
Medlem
orrecrists avatar
Vad jag har förstått de som så ska man ge fan i pcp.. Finns de någon överhuvud taget som har njutit av denna drog & inte gjort bort sig? Man Läser ju mest skräckhistorier.. nää 3-meo-PCP funkar fin fint
Citera
2014-05-13, 23:43
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av samsungiphone
Är ute efter ett bra ämne att avsluta mitt liv med. Kan få tag på PCP/angeldust så därav tänkte jag använda det. Frågan är bara hur mycket man ska ta för att jag ska kunna göra detta. Vill helst ta det oralt och bara somna in, frågan är om det går att göra med PCP.

Jag tycker att du inte borde göra det... Då saknas det en knarkare bland oss;( rök istället nå fint som dmt såå har du både ny motivation och anledning till att leva du.. Rök igen senare ifall du glömmer.. Glöm inte simba.. Glöm inte......
Senast redigerad av Siktarn 2014-05-13 kl. 23:45.
Citera
2014-05-13, 23:50
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Zot^
Dumt sätt att dö på. En överdos av NMDA antagonist kommer att ge horribla kramper och det är möjligt att musklerna krossar benen i kroppen på dig innan du kvävs till döds i ett EP-anfall. Inte det roligaste sättet att ta livet av sig på.

Bara att man tar det och att det inte finns någon återvändo. Jag är rädd om jag gör nåt så kommer jag inte fullfölja. Men om jag tar så pass mycket PCP så finns det väll ingen återvändo när det börjar verka efter det är svalt? Bara så jag inte kan ringa eller nåt annat....

Skit samma om jag krampar och sånt, bara jag inte har kontroll och kan åkalla hjälp.

Tacksam för hjälp
Citera
2014-05-14, 00:12
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av orrecrist
Vad jag har förstått de som så ska man ge fan i pcp.. Finns de någon överhuvud taget som har njutit av denna drog & inte gjort bort sig? Man Läser ju mest skräckhistorier.. nää 3-meo-PCP funkar fin fint

Flera rc-pcp versioner verkar vara mer potenta och svårhanterliga än det ursprungliga pcp, läste lite jämförelser på bluelight. Den killen verkade inte tycka att det fanns något särskilt som skiljde pcp från 3-meo-pcp:

Citat:
3'-MeO-PCP
Report:
It possesses activity very similar to PCP. It also proves to have some agonist effect on opioid receptors. Nonetheless, generally I consider this not much different from PCP in quality as well after trying 10mg and 15mg of HCl salt.

http://www.bluelight.org/vb/threads/504286-PCP-analogs-(Cumulative)
Citera
2014-06-23, 15:41
Medlem
Stone..s avatar
Har fått tag i två kapslar med PCP/Angeldust från FS.
Vilken dos ska man börja med om man inte provat det förut?

Mvh!
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in