• 1
  • 2
2014-05-11, 20:27
Medlem
Hej Flashback.

Nu är det snart val. Överallt matas vi med propaganda om valet. Jag är så jäkla trött på det här. Demokrati är inget mer än ett raffinerat sätt att råna oss vanliga människor på. Den demokratiska processen där vi alla ska stirra oss blinda på olika kandidater som vill råna oss nästan lika mycket gör bara att vi missar de verkliga problemen.

För att få en liten paus från skiten tänkte jag starta denna tråd. Jag undrar vad ni libertarianer gör med era röstkort? Vad ska jag göra med mitt? Ni kanske tänder eld på era eller gör små origamifåglar som får simma runt i toaletten?
Citera
2014-05-11, 20:31
Medlem
finns det som röstar på liberaldemokraterna.

Dock så är det inte värt att slänga din röst på något, det är när du slänger din röst som du aldrig får vara med och bestämma. om du vill ändra något så är den där lappen du lallar med din enda chans
Citera
2014-05-11, 20:53
Medlem
RastaSouls avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ewmpe
finns det som röstar på liberaldemokraterna.

Dock så är det inte värt att slänga din röst på något, det är när du slänger din röst som du aldrig får vara med och bestämma. om du vill ändra något så är den där lappen du lallar med din enda chans

Ha precis som om man någonsin skulle få vara med och bestämma, lika mycket som alla anda 9 miljoner som vill bestämma -__- fy fan vad dumt sagt!
Citera
2014-05-11, 20:53
Slänger eller eldar upp skiten.
Citera
2014-05-11, 22:21
Medlem
nutkjells avatar
Rullar en fet så att det river i halsen rejält.

Nä, men går faktiskt och förnedrar mig själv och kastar bort den på PP, så att man kanske iaf kan få sitta och gnälla i fred på interwebz även i framtiden.

Alternativt #bobofeng2014 !!!!
Citera
2014-05-12, 07:08
Medlem
ByeByeBostons avatar
Kastar i soptunnan.
Citera
2014-05-12, 07:57
Medlem
Kul med er som gör något konkret. Har ni några bilder? I want to see flames!

PS. Ingen som gör Origami?
Citera
2014-05-12, 09:39
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av nutkjell
Rullar en fet så att det river i halsen rejält.

Nä, men går faktiskt och förnedrar mig själv och kastar bort den på PP, så att man kanske iaf kan få sitta och gnälla i fred på interwebz även i framtiden.

Alternativt #bobofeng2014 !!!!

Bara apropå får jag säga att Bobo Feng inte lämnat ut medlemmarnas kontaktuppgifter för LP:s disktrikt väst, trots att de frågat efter det i ett år. Vet inte varför han inte gjort det. EDIT: Uppdatering, han skickade visst iväg listorna förra veckan.
Senast redigerad av daemon3.14 2014-05-12 kl. 09:55.
Citera
2014-05-12, 20:01
Medlem
Möjligen klipper till lite olika former och använder som drinkunderlägg. Kanske går att laminera också så att håller bättre.
Citera
2014-05-12, 20:07
Medlem
CaptainOfMySouls avatar
Det är faktiskt första gången jag får rösta, tänker hellre rösta blankt än att totalt skita i det. Alternativt på Piratpartiet. Då har man i alla fall gjort något. Då det är detta som gäller i Sverige för att få minsta chans att påverka samhället i det stora hela bör man ju rösta. Många säger väl att man skiter helt och hållet i det men är det egentligen sant? Alltid har vi något att anmärka på alla partier och är ofta med i diskussioner om hur idiotiska de ledande partierna är.

Piratpartiet eller blankt lär det bli för mig.
Citera
2014-05-12, 20:38
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Anomiea
Möjligen klipper till lite olika former och använder som drinkunderlägg. Kanske går att laminera också så att håller bättre.
Drinkunderlägg var kreativt, hoppas att det blir bild sen.

Här är mitt röstkort:
http://imgur.com/z9jFUO9
Citera
2014-05-12, 21:00
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av LeveNilsDacke
Drinkunderlägg var kreativt, hoppas att det blir bild sen.

Här är mitt röstkort:
http://imgur.com/z9jFUO9
Bra flames du fick till där.

Ja jag är ganska pysslig av mig så får väl ta en bild om jag får ihop några snygga drinkunderlägg. Man kan också göra snygga girlanger om klipper ut figurer och limmar fast längs med en garnbit, kan man hänga upp som dekoration sen. Förslagsvis kan man sedan utöka kreationen med fler röstkort, blir lite coolt.
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in