• 1
  • 2
2023-04-14, 20:07
Medlem
PerniWhas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av herregudvadgott
Var det inte herr Tyler som gifte sig med en 16-åring när han själv var typ 30? Hennes föräldrar ska då ha skrivit över förmyndarskapet på Tyler så att han kunde med sitt knullbarn på turné.

Om jag minns rätt alltså. Jävla kass kille.
Just den faktan har jag i så fall helt missat. Skulle inte förvåna iofs.
Citera
2023-04-14, 20:17
Steven öppnade ju för en tid sedan ett hem för tjejer som blivit misshandlade. Gissar att han kommit på bättre tankar på senare dagar, och jag tror inte att det enbart handlar om att rentvå sitt skamfilade rykte. Jag har alltid gillat Aerosmith för övrigt och Steve Tyler har som de flesta andra rockstjärnor vars glansdagar var på 70-talet haft drogproblem. Tycker inte att man ska dra honom i smutsen mer än nödvändigt.

https://edition.cnn.com/2017/12/08/e...use/index.html
Citera
2023-04-14, 21:41
Moderator
blomvattnares avatar
Trådar sammanfogade.

/Mod
Citera
2023-11-03, 20:00
Medlem
GormDenGamles avatar
Citat:
Aerosmith singer Steven Tyler accused of sexual assault by second woman who claims star ‘groped and kissed’ her
Och givetvis..
Citat:
Jeanne Bellino, who was 17 at the time, claims to have suffered 'permanent emotional distress' after the alleged assault

https://www.thesun.co.uk/tvandshowbi...-woman-groped/

Och detta ska ha hänt på 70-talet, när Steven var 27. Och så drar hon fram detta nu, haha. Kvinnor..
Citera
2023-11-03, 20:11
Medlem
ingetbranicks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av GormDenGamle
Och detta ska ha hänt på 70-talet, när Steven var 27. Och så drar hon fram detta nu, haha. Kvinnor..

Det ena fallet av otillbörligt tafsande härrör sig från 1975, det andra från 1977. Uppenbarligen har de ingen preskriptionstid för denna typ av synnerligen grova brott i USA.
Citera
2023-11-03, 20:13
Medlem
GormDenGamles avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ingetbranick
Det ena fallet av otillbörligt tafsande härrör sig från 1975, det andra från 1977. Uppenbarligen har de ingen preskriptionstid för denna typ av synnerligen grova brott i USA.

En kyss.. Olämpligt, ja. Men att dra upp det dryga 50 år senare för att tjäna sig en slant, blir tragikomiskt.
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in