svinet postade detta:
"Ja, Silvia var nitton och ogift när hon fick sitt första barn. Kungabarnens äldre
okända halvsyskon är född 1971 och är nu omkring 33-34 år gammal.
Att någonting inte stod riktigt rätt till med Silvia förflutna uppdagades redan
vid tiden för Victorias födsel. Personalen som hade hand om förlossning läckte
nämligen ut att Silvia minsann inte var en förstföderska.
Med tanke på tronföljden så blir det hela mycket intressant."
och
Torparen detta:
Hur är det med tönten som presenterades som Silvias ”kusin” och fick bo i familjen för att det var så synd om honom. Det man kommer ihåg av denne person är att han klantade till det mesta som han gjorde. Vad gör han nu och vem var det?
Från
marang:
Är den där olycksalige "brorsonen" Partik Sommelath i själva verket Silvias son?
Du får komma med lkite bättre belägg för ditt påstående. En födelseattest till exempel, eller någon som uttalat sig om det i pressen, till exempel barnets far. (så vida det inte är Walter själv som satt på dottern förstås)
Torparen igen:
Nej jag säger inte detta men det skulle vara roligt att veta vem det var och vad gör han idag vilket släktskap har han med Sylvia och framför allt varför togs han till Sverige och inte släkten i tyskland.
Zildijan:
Silvia är född 1943, så 1971 fyllde hon alltså 28 år.
svinet:
Zildijan Du har alldeles rätt:
Vad jag minns så stod det i tidningen att Silvia var nitton. Då borde det
riktiga årtalet för barnets födsel vara 1962 istället för 1971 som jag skrev.
Det skjuter upp åldern den nuvarde åldern till 42-43 år beroende på vilket
dag på året som som barnet föddes.
MADEofSTONE:
Patrick Sommerlath han bor väl här i sverige har en unge med skådisen camilla Lundén har jag för mej. Han var dessutom nära att få åka med i Ken Rings baklucka ut till Hässelby

. Vet i fan hur han är släkt egentligen ibland är han brorson ibland kusin och ibland kusinbarn till Silvia

Nån som vet?
Här nedan lite info om släktforskning kring Sommerlats ta allt med en nypa salt mkt vilda spekulationer av diverse "muppar" . Sök på kändisars härstamning sedan kungligt.
Tydligen ska Silvias antavlor ha varit hemligstämplade efter någon forskning mormonerna gjort...
http://genealogi.aland.net/discus/
Torparen:
Detta hittade jag på nätet, det handlar om en pensionerad journalist.
Nu har jag dock läst en bok som en riktig murvel har skrivit och den heter Bengt Michanek, murvel. Den handlar främst om de 20 år som sagde Michanek tillbringade på Aftonbladet i Stockholm.
Michanek, som under sina två decennier på tidningen skrev 3.175 artiklar och stod bakom 370 löpsedlar
SOMLIGT SKVALLER FÖRMEDLAS också, som det om drottning Silvias bror Patrik Sommerlath som enligt ett tips i stället är hennes son. Om kungen skulle vara hans far är det en tronföljdsfråga, men det behövs DNA-test för att säkerställa alltsammans och det har ännu ingen lyckats med att få fram.
Nu har Bengt Michanek gått i pension, men han glöder fortfarande lika mycket för den verksamhet som har varit hans hela liv. Han är en riktig tvättäkta murvel – om det är det ingen som helst tvekan.
http://www.kuriren.nu/default.asp?TargetForm=/utmatningssidan.asp&ArticleID=344142&CategoryID=28 35&ArticleStateID=2&ClientID=0
.LA.
Enligt personregistret är PS född 1971 och boende i Sthlm.
-----
Det torde väl sammanfatta spaningsläget...