Citat:
Ursprungligen postat av
WhippedCum
Ett förhållande ja, en brud man nyss träffat uppskattar sällan om man klagar på vad hon gör och inte gör, när du lärt dig mer om relationer kommer du förstå att glädje från början leder till att tjejen får ett bra intryck och associerar TS med lycka.
Jag vet inte om du är seriös nu men om du är likadan i verkligheten som du är på Flashback så tror jag absolut att din bokstavliga tolkning av allting stjälpt dig från många tjejer och relationer. Det är evident att TS vill ha våra åsikter, teorier, erfarenheter och så som jag kan förnimma det så bidrar du bara till tråkigheter till alla som inte håller med dig.
"Tro gör man i kyrkan". Du bör även notera att vetenskap bygger på teorier och tro, våra teorier kan hjälpa TS att bli upplyst eftersom det verkar vara som så att TS gett sig ut i mörkret utan karta och kompass.
Du hävdar att jag är pantad, då kanske man kan fråga sig vilken nivå man väljer att argumentera på och när man skall inse att man bara gör det värre för sig själv med den attityden. Stackars sate.
Citat:
Ett förhållande ja, en brud man nyss träffat uppskattar sällan om man klagar på vad hon gör och inte gör, när du lärt dig mer om relationer kommer du förstå att glädje från början leder till att tjejen får ett bra intryck och associerar TS med lycka.
Vart åker du med ditt skepp egentligen, inte fasen är den på rätt håll? så bara för att man inte är i ett förhållande så betyder det att det är fel att prata öppet med varandra genom att ställa frågor?
Citat:
Jag vet inte om du är seriös nu men om du är likadan i verkligheten som du är på Flashback så tror jag absolut att din bokstavliga tolkning av allting stjälpt dig från många tjejer och relationer
Det är din inställning som brister på logik här och att du sedan försöker skylla det på mig säger en hel del om dig.
Citat:
Det är evident att TS vill ha våra åsikter, teorier, erfarenheter och så som jag kan förnimma det så bidrar du bara till tråkigheter till alla som inte håller med dig.
Jag begär inte alls att du ska hålla med mig men om du inte har något vettigt att komma med så kan du sitta ner och hålla tyst istället för att försöka tvinga till dig dina korkade argument på oss.
Citat:
"Tro gör man i kyrkan". Du bör även notera att vetenskap bygger på teorier och tro, våra teorier kan hjälpa TS att bli upplyst eftersom det verkar vara som så att TS gett sig ut i mörkret utan karta och kompass.
Jo det vi tror är exakt detsamma som det vi vet och det kan hjälpa ts väldigt långt på sin guld jakt, det är liksom koden med kompasset i det hela,

Undrar man något så är det bästa att frågan personen själv som det handlar om istället för att fråga fb, då slipper man tro om personen ifråga någorlunda mogen.
Du får gärna utveckla exakt hur det löser ts problem om vi ska sitta här och gissa fram oss samt varför det inte är nödvändigt att fråga tjejen själv .