Citat:
Ursprungligen postat av
muscleheads
Flera månader gammal tråd och TS har redan gjort slut med sin kille. Kanske läsa lite i tråden innan man postar?
Jag är lite nyfiken på hur det gick, kom han krypandes på sina knän och ville ha henne tillbaka, hörde han av sig öht? Kanske är de tom tillsammans igen.
Vi har ingen som helst kontakt idag. När jag ser tillbaka på vårt förhållande så inser jag hur utnyttjad jag blev... gång på gång på gång. Men jag var kär och blind.
Vi hade kontakt ett tag precis efteråt, jag försökte hjälpa honom att reda upp sitt liv. Han ringde mig på fyllan och saknade mig och vi träffades en gång vilket slutade med bråk när han blev för full. Allt handlade bara om honom och till sist fick jag nog när han skrev ett fyllemejl till mig som var helt otroligt sjukt elakt. Insåg att han är väldigt sjuk då...
Han var deprimerad JA, han var även alkoholist och hade en diagnos som gjorde det svårt för honom att förstå mig. Men jag älskade honom. Önskar bara att jag inte slösat så mycket energi, tid och pengar på honom. Men det är lätt att vara efterklok. Och framförallt: kärleken är blind.
Känns jätteskönt att jag vågade avsluta det hela i alla fall! Nu dejtar jag och hittar på roliga saker som jag vill göra

Och vad jag vet så har han hoppat av skolan och flyttat hem till sin mamma nu och gör ingenting. Antar att jag får se förhållandet som en lärdom.
Tack till alla i tråden som kom med input!