• 1
  • 2
2014-05-09, 18:05
Bannlyst
Jag har fortfarande inga pengar på kontot. Jag inväntar måndagen, och uppdaterar tråden.

Har pengarna kommit hade ranpii rätt och annars vice versa
Citera
2014-05-09, 18:54
Medlem
Sker överföringen innan kl 14 kan pengarna komma in samma dag, senast dagen efter, oftast på förmiddagen. Sker det efter 14 så kommer de in dagen efter. Det med 3 bankdagar är en gammal grej som lever kvar.
Citera
2014-05-09, 19:10
Bannlyst
www.getswish.se
Citera
2014-05-09, 19:19
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av fader.abraham
www.getswish.se
Bäst.
Citera
2014-05-09, 19:24
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av -Sinaloa-
Sker överföringen innan kl 14 kan pengarna komma in samma dag, senast dagen efter, oftast på förmiddagen. Sker det efter 14 så kommer de in dagen efter. Det med 3 bankdagar är en gammal grej som lever kvar.

Håller inte riktigt med dig om att det är en "gammal grej som lever kvar". Det är betydligt mer problematiskt att göra en överföring till Asien än tillexempel till din polare i Sverige.
Jag menar inte att det är ett problem att göra det men överföringen måste godkännas av båda banker osv. Råkade själv nyligen ut för det och överföringen godkändes efter ca 3 dagar
Citera
2014-05-09, 19:27
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Qwedx
Håller inte riktigt med dig om att det är en "gammal grej som lever kvar". Det är betydligt mer problematiskt att göra en överföring till Asien än tillexempel till din polare i Sverige.
Jag menar inte att det är ett problem att göra det men överföringen måste godkännas av båda banker osv. Råkade själv nyligen ut för det och överföringen godkändes efter ca 3 dagar

Vem fan har snackat om utlandsöverföringar?
Citera
2014-05-09, 20:44
Medlem
ZdravoKobilas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ranpii
Uppenbarligen inte eftersom inte verkar fungera fullt ut?

Du kan säga var du vill. Det finns fyra clearingtillfällen under vardagar och jag har även presenterat en källa.

Om du sen vill sitta och spela allan så är du välkommen att göra det.

Citat:
Ursprungligen postat av -Sinaloa-

Precis så är det. Tidpunkterna kan dock variera något från bank till bank. Swedbank, exempelvis, har en bryttid på 13:00. SEBs tidpunkter är tidigare redovisare.
Citera
2014-05-12, 18:20
Medlem
Minkompis förde över en mindre summa från Swedbank till mitt nordeakonto igår 2200
Fortfarande inte inne, är det kört stt komma in idag då?
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in