2005-08-17, 17:12
Medlem
Jag hittade precis en burk med valium som legat i en låda i 4-5 år, är dom fortfarande i knarkbart skick eller är det bara att slänga dom i papperskorgen?
Citera
2005-08-17, 17:17
Medlem
Cykeltratts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Aphex
Jag hittade precis en burk med valium som legat i en låda i 4-5 år, är dom fortfarande i knarkbart skick eller är det bara att slänga dom i papperskorgen?

fel forum till att börja med borde ligga i övriga droger

men nej det är inget fel på dom...

ska du kasta dom så kasta dom till mig
Citera
2005-08-17, 17:24
Medlem
TomiXs avatar
En sak är säker att gammal Diazepam smakar väldigt illa, tuggade en 2mg Stesolid från 1999 i våras, den smaken slipper jag genomlida igen förhoppningsvis.
Citera
2005-08-17, 17:27
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Cykeltratt
fel forum till att börja med borde ligga i övriga droger

men nej det är inget fel på dom...

ska du kasta dom så kasta dom till mig
Sorry, inte så insatt i vad som är opiater och vad som inte är. Men va trevligt, mycket trevligt, nu måste jag bara försäkra att det faktiskt är dom trevliga vallarna. Föresten hur många ska jag slänga i mig för att kunna flumma
Citera
2005-08-17, 18:43
Medlem
Danne^s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av TomiX
En sak är säker att gammal Diazepam smakar väldigt illa, tuggade en 2mg Stesolid från 1999 i våras, den smaken slipper jag genomlida igen förhoppningsvis.
varför tugga den dÅ?
Citera
2005-08-17, 19:07
Medlem
TomiXs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Danne^
varför tugga den dÅ?

Eftersom Tradolan Depo var det första tablettknarket jag provade så har det följt mig sedan dess. Slutade dock tugga saker när jag fick tag i Neurontin 800mg, blev lite jobbigt och äckligt att tugga 6st sådana
Citera
2005-08-17, 19:21
Medlem
Cykeltratts avatar
Citat:
Sorry, inte så insatt i vad som är opiater och vad som inte är. Men va trevligt, mycket trevligt, nu måste jag bara försäkra att det faktiskt är dom trevliga vallarna. Föresten hur många ska jag slänga i mig för att kunna flumma

vet inte hur van du är med benzo... men först gången jag åt så körde jag i mig 20mg. dagen efter 50mg.... jag vart skev så det räckte å blev över.

är du van däremot så rekomenderas doser från 70mg och uppåt... typ till 150mg vilket brukar vara lagom för mig.
Citera
2005-08-17, 20:10
Medlem
Tangorabatts avatar
Citat:

Det brukar inte vara något problem om dom är några år gamla, det kan möjligtvis vara att dom har tappat lite av sin effekt.
Citera
2005-08-17, 20:13
Medlem
hundens avatar
Hållbarheten på Diazepam är 5 år, OM dom förvaras på ett korrekt vis.
1.) I orginalförp
2.) Ej utsättas för fukt
3.) Ej utsättas för direkt solljus

Går säkert att känna effekt av dem en tid efter själva utgångsdatumet..men det påståendet lämnar jag till ngn som testat utgången diazepam
Citera
2005-08-19, 23:14
Medlem
Annat preparat samma ämne

Gammal Paraflex Comp. luktar Ättika som tusan, antar att det är Acetylsyran?
Men även gammal Citodon luktar illa dom oxå men dom har ju Paracetamol istället...?
Citera
2005-08-20, 11:21
Medlem
Porrpojkes avatar
Bara släng i dig den/dom o se om dom funkar...
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in