Citat:
Ursprungligen postat av zach
Inte vet jag, men om dom så vill det - låt dom för faaaan göra det! Jag fattar fan inte hur du (/ni) kan vara så förbannad måna om att peka ut att den minsann är en sjujävla supporter medan han, han är fan inte det - "för han kan inte spanska/han har inte råd att följa laget på plats/what ever". Och du är säkert en alldeles förträfflig person, Phieniac, men jag lovar och garanterar att varken du eller jag har några befogenheter att tala om för världen hur en "riktig supporter" ska leva. Fan, låt folk stödja vilka dom vill. Det är väl bara att skita i dem om det stör så förbannat...?
Kan dock till viss del känna igen mig i era tankar, för många fans har jag helt enkelt inget utbyte av och man har ju minst sagt tröttnat på dem som skriver att ex Totti är såååå bäst. Men deras existens är ändå egentligen inget som stör mig, för man kan ju undvika sidor som svenskafans...
Kan dock till viss del känna igen mig i era tankar, för många fans har jag helt enkelt inget utbyte av och man har ju minst sagt tröttnat på dem som skriver att ex Totti är såååå bäst. Men deras existens är ändå egentligen inget som stör mig, för man kan ju undvika sidor som svenskafans...
Jag kan förstå om man har bott flera år i nåt annat land där de inte har nån inhemsk liga att tala om, eller om man är född i Italien. Jo, det är sant att jag kan skita i dem, det hade jag troligtvis gjort också men när vi debatterar om det här så får jag flashbacks från tiden innan och under DIF-Juve-matcherna då man fick bevittna några av de mest pinsamma inlägg jag nånsin läst på något forum (Då menar jag ju Svenskafans), nu orkar jag ärligt tala inte debattera om det här något mer. Jag kommer alltid ha svårt att förstå varför helt vanliga svenskar utan någon som helst anknytning till t.ex Juve håller på dem och dissar hela allsvenskan men det är ju klart att de får hålla på det laget som de vill.