först on topic: Visst är Engelsk fotboll något speciellt iallafall. Jag gillar den engelska hårda, tuffa spelstilen bättre än den klacksparkande flåttiga italienska stilen.
Brukar alltid hålla lite på engelska lag i de stora tunreringarna. Men det spelar ingen roll om de heter Man utd eller Norwich.
Jag håller verkligen med de flesta här. Jag kan inte förstå varför man kan vara så "stort juvefan" om man kanske inte ens sett laget live och hänger på svenskafans och avslutar sina meddelanden med något de själva knappt förstår på Italienska.
Någon skrev om en ordförande för Arsenal Sweden(?) som snackade med pålagd (och troligtvis helt felaktig) cockneydialekt.
Jag sitter här och skäms framför datorn. Fråga mig inte varför för det vet jag inte
Jag är till 99,9% säker på att interspelarna tänker såhär efter matchen mot Elfsborg:
Löjligt, har de ingen egen liga att följa?
Bor man som fotbollsintresserad i halmstad, örebro, Kalmar, whatever ska man antingen hålla på det lokala laget eller vara neutral och inte hålla på Djurgården för att det är "inne"
vi sjunger på italienska tycker jag. Då förstår spelarna vad vi säger