2014-05-25, 09:46
Medlem
Albert.Zweisteins avatar
Utan snack Ettans. Det är Inte för intet det är vårat äldsta snus.
Citera
2014-05-26, 13:11
Medlem
Pojkvazkerns avatar
En lättbakad snus som sitter som gummi under läppen är KNOX, rekommenderas. Kostar även inte så mycket i jämförelse med General eller Grov.
Citera
2014-05-26, 17:03
Medlem
MrSweeneyTodds avatar
General är nog godast om jag ska vara ärlig. Kronan har en viss smak jag gillar också men av någon anledning blir jag dålig i magen av kronan.

Granit lös körde jag när pengar inte var en självklarhet, det funkade. Men ingen större hit
Citera
2014-05-26, 17:09
Medlem
lottobarns avatar
Får instämma beträffande ettan, grymt goda prillor blir det. Portion är dock inte lika rolig!
Citera
2016-07-24, 21:53
Medlem
rockandrollas avatar
General mackmyra är min nya söndagskompis.
Citera
2016-07-24, 21:56
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av rockandrolla

Samma här, är helt fast vid denna variant.
Citera
2016-07-24, 22:00
Medlem
buttnutters avatar
Citat:
Ursprungligen postat av rockandrolla

Mackmyra är gott, men inte för ofta. Man blir lätt less på whiskeysmaken efter ett tag.

Grov är definitivt det bästa lössnuset i smakväg och svår att tröttna på. Ettan och Prima Fint kommer på delad andraplats.
Citera
2016-07-24, 22:03
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av buttnutter
Mackmyra är gott, men inte för ofta. Man blir lätt less på whiskeysmaken efter ett tag.

Grov är definitivt det bästa lössnuset i smakväg och svår att tröttna på. Ettan och Prima Fint kommer på delad andraplats.

Körde Grov i flera år innan jag bytte till General. Nu blir det nästan bara General original & General Mackmyra.

Tycker General känns mer 'äkta' än Grov. Var dock ett tag sedan så man kan ha ändrat sig.
Citera
2016-07-24, 22:04
Medlem
kraftfoders avatar
Grov, Ettan och General om jag ska snusa lös. Problemet med lös är ju att det är meckigt att mecka en prilla om man är på stan eller på jobbet. Smutsig om fingrar blir man också. Portion är lämpligare och diskretare i vardagen, men ibland så slår man på stort! (Vill inte se ut som en bonnadräng på jobbet)
Citera
2016-07-24, 22:07
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av kraftfoder
Grov, Ettan och General om jag ska snusa lös. Problemet med lös är ju att det är meckigt att mecka en prilla om man är på stan eller på jobbet. Smutsig om fingrar blir man också. Portion är lämpligare och diskretare i vardagen, men ibland så slår man på stort! (Vill inte se ut som en bonnadräng på jobbet)

'Mecka' en pris behöver man inte göra. Bara ta en nyp!

Citat:
Smutsig om fingrar blir man också.

Det är ju bara härligt tycker jag. Ta en nypa lite hastigt & trycka dit & det som kommer på fingrarna tuggar man på. Inget skall komma till spillo.
Citera
2016-07-24, 22:13
Medlem
kraftfoders avatar
Citat:
Ursprungligen postat av SHH88
'Mecka' en pris behöver man inte göra. Bara ta en nyp!

Det är ju bara härligt tycker jag. Ta en nypa lite hastigt & trycka dit & det som kommer på fingrarna tuggar man på. Inget skall komma till spillo.

Ja, egentligen så vill jag att det du säger skulle gälla för mig. Tar dock många människor i hand på jobbet varje dag, så det är uteslutet tyvärr. Lättare med portion, smakar inte så mycket men luktar inte heller eller syns. Samt tillfredsställer nikotinbehovet. På helgerna brukar jag dock lös, oftast.
Citera
2016-07-24, 22:13
Medlem
Flusons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av doktorn79
Jag skulle föreslå Ettan.

Blir oftast påse, rape. Men för lös.. ETTAN
Yep, Ettan lös, inge snack om saken
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera