Citat:
Ursprungligen postat av
BackFromHell
Jag har diagnos paranoid schitzofren också har nyligen avslutat en riktig funktionell psykos symbios.
Kanske låter lite invecklat,men har gått igenom ett 8,5 års långt senarium bortom mensklig fantasi
eller fantasi. det låg inte ens i mins vildaste fantasi att veta vad en riktig funktionell psykos symbios skulle medföra. Normalt går man ur situationen med medesin jag fick en upplevelse bortom vad du vill...igentligen inga konstigheter som det utspela sej. först va det bara ett evigt lidande i 4år,sen bytte jag ryggmärg då ryggraden hetta upp enda till nacken och måste ha hamnat i ett kroppsligt dö läge.
fast i en symbios psykos med fysiskt funktionella efekter med 100% verklig upplevelse i drygt 4,5 år dag som natt. Ska skriva en bok, den ska heta den omöjliga vänskapen i den fantastiska fasan.
Måste ha gåt igenom allt man kan... jag är fortfarande schitzofren med diagnos paranoid schizofren, men bedriver idag egen verksamhet.
Jag har gått igenom olika etapper och till synes på bilder olika förändringar i utseendet,allt har handlat om både religösa inslag av andliga möten och fysisk kontroll kroppsligt av det jag kunna höra. en värld utomhus som en värld med himlen bebodd av gudar sen planetariska efekter som strålning, kropps regleringar av kropps tempratur från glödhet till iskall i olika faser. i psykos symbiosen möjlig till påvärkan av gammal tid och runskrift, det man ska veta är att psykos är ett stadie i ett mellanting ett and rum av mental kontakt med ett mellanting. Symbios är mer en möjlighet till att kunna samspela i en delad verklighet utspelad i verkligheten och va beträffar mitt symbiotiska anlag så va det då jag fick uppleva situationer som utspela sej av mer andlig karaktär. det är inte så svårt att förklara igentligen schitzofren är en möjlighet en genetisk möjlighet att ta del av antingen psykoser eller det andliga genom en symbios. schitzofren schitzofreni är en personlighet och psykos en för sej och symbios en möjlighet till det övernaturliga. schitzofren är mer en host till schitzofreni men en schitzofren schitzofreni är en över meniska. men dess värre så är vi nog inte färdig utvecklade så vi har möjlighet till psykos. Det är inte bara bara just schitzofren används på olika sätt, personlighet,betende, figurering, mentalitet osv och delar man upp det rätt så är det egenskaper ej behöriga men tillhörandes den kompletta schitzofren schitzofreni, det du inte kan hanskas med kan lika gärna va mentala egenskaper till en schitzofren schitzofreni. Om man nu tänker övernaturligt så lever vi idag i en tid då menskligheten börjar splittra sej genetiskt, det som en gång va växer fram i vår nutid som att seja att mytologi är tillbaka i verkligheten fast lite fel fördelöad i oss som meniskor. Alla har vi egenskaper från begynnelsen varenda än i olika utsträckningar det ska bara börja som för oss sen ser man hur mycke schitzofren schitzofreni man är
Tvivlar inte ett skit på att du är schitzo, ditt språk är totalt osammanhängande.