I Sverige skiter man ju i brallan om ett snorigt spädbarn nyser i hissen.
Måste erkänna att jag läser trådarna i eskort-forum ibland och detta sprutande och stjärt-penetrerande låter som rena saneringsarbetet i Fukushima. Har ni bomullsdräkt på er och bagarhatt i papp när ni går in till reaktorn i Fukushima?
__________________
Senast redigerad av RyttarVM1990 2014-06-12 kl. 01:36.