Vet ej hur länge sedan men ett tag sen när jag hade petat örat med bomullspinne så fick jag en vaxpropp och det ljöt. efter revaxör och sjölning så ljöt det iallafall. var då upp till läkaren igen och han sa att vax var borta och att det kunde ljuta ett tag. Slutade inte och fick en vaxpropp på andra örat med. Var upp och då sa han att det var hål på trumhinnan och en vaxpropp i andra örat. så blev skickad till annat sjukhus.
var där idag och hon jag var hos såg att det var fullt med vax på båda öronen. så hon sög bort vaxet och i det vänstra örat där han sa att det var hål i trumhinnan så kolla hon och sa att det inte var något hål. hon blåste med nått och såg att trumhinnan rörde på sig. så hon sa att det inte var hål på trumhinnan.
Var tystare ett tag och hörde inget ljut alls ett tag men nu ljuter det som vanligt.
Jag har haft tjutande ljud i mina öron förr och det var antagligen för att jag gick på festivaler och lyssnade på hög musik så att jag fick någon slags tinnitus i form utav högfrekventa jobbiga ljud, Det jag hade gick över utav sig självt men det händer än idag att jag kan få små ljud som brusar i öronen ibland som tar ett tag för sig att gå bort.
Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!