2023-03-04, 01:33
Medlem
zombie-nations avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Bitchniggaz
Snarare en hormonell obalans från bildandet av fostret.
Detta är vetenskapligt bevisat men pk världen försöker förneka det in i den sista.

Tror det gäller i vissa fall. Min kompis som är flata är bastant, stark och har lätt att få muskler. Hon tänker även mer som en man. Hennes tjej är dock fysiskt feminin, svag, svårt att få muskler. Hon tänker mer som en tjej. Så jag tror att de har olika anledning till att vara flata.
Citera
2023-03-04, 01:42
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av svartekaptenen
Han tror att vara homo är ett val och att de skändar barn

Maskulina homosexuella utgör ca 5% av befolkningen, endå utför de 50% av alla pedofila övergrepp.
Citera
2023-03-04, 01:47
Medlem
zombie-nations avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ballalaila
Maskulina homosexuella utgör ca 5% av befolkningen, endå utför de 50% av alla pedofila övergrepp.

Källa?
Citera
2023-03-04, 01:51
Medlem
zombie-nations avatar
Om man bara ser kön som pusselbitar som ska passa ihop så missar man en massa. Att vissa pusselbitar är ens släktingar och vissa är barn. Tycker att man inte ska jämföra människor vid föremål.
Citera
2023-03-04, 01:52
Medlem
Citat:
Jaha och det har du bevis för?
Citera
2023-03-04, 01:54
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av zombie-nation
Källa?

Tror du jag hittat på det själv?

RFSL propagandan fungerar förstår jag.

Edit skrivfel
Senast redigerad av Ballalaila 2023-03-04 kl. 02:06.
Citera
2023-03-04, 01:59
Medlem
zombie-nations avatar
Citat:
Tror du jag hittat på det själv?

RFSU propagandan fungerar förstår jag.

Tror du menar RFSL.

Alltså har du ingen källa.
Citera
2023-03-04, 02:02
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av zombie-nation
Tror du menar RFSL.

Alltså har du ingen källa.

Jo, men jag är inte din sekreterare.
Citera
2023-03-04, 02:28
Medlem
They make up only five percent of the population. Nevertheless, homosexuals commit as many abuses against children outside the family as the combined number of heterosexual abusers.

Thore Langfeldt
11th IATSO conference (International Associaton for the Treatment of Sexual Offenders).
Citera
2023-03-04, 17:30
Medlem
zombie-nations avatar
Citat:
Jo, men jag är inte din sekreterare.

Så om du påstår något är det min uppgift att kolla upp det?
Citera
2023-03-04, 19:29
Medlem
L3nn4rts avatar
Jag kan bara tala för mig själv och jag skulle känna mig bra störd psykiskt om jag en dag fann mig pumpa på en annan man i röven. Jag skulle nog må så dåligt att jag inte vågade mig utanför dörren igen. Så det kan nog ligga nåt i att det är en psykisk störning.
Citera
2023-03-06, 06:45
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Abort-Mission
Homosexualitet har alltid funnits. Så på så sätt är det normalt.

Pedofiler har alltid funnits. Så på så sätt är det normalt.

Är homosexualitet en störning? "NEJ!"

Är pedofili en störning? "JA!"

Homosexualitet var förbjudet i lag fram till 1944 och klassades sedan som en psykisk sjukdom fram till 1979. En gång en psykisk sjukdom, alltid en psykisk sjukdom. Det är som att säga att schizofreni, PTSD och depression inte är psykiska sjukdomar.

Slutsats:
Är homosexualitet en psykisk störning? Ja.
Är pedofili en psykisk störning? Ja.

Homosexualitet och pedofili är en djup cancersvulst på samhället. Sexualitet är något man styr över själv snarare än något man föds till. Det finns bara en naturlig ordning för mänsklig sexualitet och det är heterosexualitet. Som det står i Bibeln:
"Du får inte ligga med en man som man ligger med en kvinna; det är något avskyvärt."
- 3 Mos. 18:22
"Om en man ligger hos en annan man såsom man ligger hos en kvinna, så göra de båda en styggelse; de skola straffas med döden, blodskuld låder vid dem."
- 3 Mos. 20:13
"Har ni glömt att ingen orättfärdig skall få ärva Guds rike? Låt inte bedra er. Inga otuktiga eller avgudadyrkare eller horkarlar eller män som ligger med andra män, inga som är tjuvaktiga eller själviska, inga drinkare, ovettiga och utsugare – ingen sådan får ärva Guds rike."
- 1 Kor. 6:9–10
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in