2005-08-16, 13:47
Medlem
gräddgäddans avatar
sitter här o nyss dragit patroner o FIFAN va skönt det e =)
Citera
2005-08-16, 13:53
Medlem
blir liksom ingen diskussion av en sådan här tråd. tyvärr.
Citera
2005-08-16, 13:55
Medlem
NightDrifters avatar
hehe visst är det det skysstaste är att man har med sig alla sina tidiga trippar undertiden man är trippad o så fort det går ur så glömmer man skiten o kommer inte ihåg det mycket mer än en dröm... men tar man en till så kommer allt tillbaka igen.... Så länge ruset är då =/
Citera
2005-08-16, 13:56
Bannlyst
Dra i dig några patroner till vetja!
Citera
2005-08-16, 17:47
Bannlyst
Njut av det sålänge det varar. Efter 1-200 patroner så fösvinner det underbara ruset och ersätts av ett halvtråkigt.
Citera
2005-08-17, 10:05
Medlem
NightDrifters avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Depraverad
Njut av det sålänge det varar. Efter 1-200 patroner så fösvinner det underbara ruset och ersätts av ett halvtråkigt.

Har man inte gjort det redan så drar man in psykadelerna som boster samt att man börjar köra 2 åt gången i stället.... Tänk bara på att få i er syre oxå... Rätt vad det är så sitter man där o det blir aldeless för änkelt att hålla andan. Har hört att det inte skall vara någon fara o svimma på grund av att andnings reflexerna skall ta över när man svimmar. Hur som så litar jag väldigt dåligt på mina reflexer när blodet är kemiskt rubbat måste jag säga...
Citera
2005-08-17, 16:19
Medlem
wiXaans avatar
Tycker lustgas är ganska segt, effekten avtar ju ganska snabbt även fast man tar 2 tuber åt gången.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in