2023-12-30, 21:47
Medlem
Tycker han påminner om George michel
Citera
2023-12-31, 02:05
Medlem
Lawnmoverman2011s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Elins92
Tycker han påminner om George michel

Han vill vara George Michael men har inte på långa vägar samma talang.

Nämn en låt BWI skrivit.
Citera
2023-12-31, 06:16
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Elins92
Såg han i programmet från dalhalla.och han är ju magiskt duktig..men något jag reagerade på var att en kille i bandet även var med på Pernillas bröllop...varför.det var ju bara för familjen

En hemlig pojkvän?
Citera
2023-12-31, 07:34
Avstängd
FindAways avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Lawnmoverman2011
Han vill vara George Michael men har inte på långa vägar samma talang.

Nämn en låt BWI skrivit.

Varför då? Han är en fullfjädrad entertainer, tvättar han sedan håret så blir det pricken över i.
Citera
2023-12-31, 07:51
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av DurexPlayHeat
Hans pappa var väl bara halvitalienare???

Och Pernilla är väl en kvarts italienare?

Menar du Benjamins pappa Emilio? Han är som sagt född i Sverige av italienska föräldrar - om det gör honom till halv-italienare vet jag inte.

Vad gäller Pernilla så är det hennes pappas (Hans Wahlgrens) morfar som var italienare. Invandrad till Sverige i början av 1900-talet. Det gör väll Pernilla bara till 16-dels italienare eller någonting sådant. Har dock aldrig hört eller läst att Pernilla påstått att hon är italienare.
Med det sagt så är det väl Benjamin som är halv-italienare eller hur man säger.

Oscar Zia däremot är född i sverige av två italienska föräldrar, så han räknas väl som italienare.....så vitt jag förstår.
Citera
2023-12-31, 07:56
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Apanjullet
Har han någonsin själv påstått att han är italiano? I Dalhalla konserten igår sa han

Benjamin Ingrosso avslöjar också att familjen inte alls är italienare.
– Min kusin Sebastian gjorde ett test och det visade sig att vi är greker.
Han pausar.
– Nej, jag kan inte säga det, alla i min släkt kommer bli galna.
Efter lite betänketid rycker han på axlarna.
– Men det kan vara så att vi härstammar från Grekland. Ja, men vi pratar inte om det, säger han med skämtsam ton.

Jag har aldrig påstått, att han har påstått - att han är italienare, men andra i tråden (Benjamin fans antar jag har påstått det.
Citera
2023-12-31, 14:50
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av gJg.Bania
Menar du Benjamins pappa Emilio? Han är som sagt född i Sverige av italienska föräldrar - om det gör honom till halv-italienare vet jag inte.

Vad gäller Pernilla så är det hennes pappas (Hans Wahlgrens) morfar som var italienare. Invandrad till Sverige i början av 1900-talet. Det gör väll Pernilla bara till 16-dels italienare eller någonting sådant. Har dock aldrig hört eller läst att Pernilla påstått att hon är italienare.
Med det sagt så är det väl Benjamin som är halv-italienare eller hur man säger.

Oscar Zia däremot är född i sverige av två italienska föräldrar, så han räknas väl som italienare.....så vitt jag förstår.

låter rimligt.

off topic: definitionen ang "utländskhet" (är det ens ett ord?) ändras i takt med att demografin ändras. när jag började kolla upp det för en herrans massa år sen räckte det att ena föräldern var utlandsfödd för att man skulle räknas ha utländsk påbrå. numer måste man väl vara född utomlands för att räknas ha utländskt påbrå...
Citera
2023-12-31, 15:41
Medlem
Giant Squids avatar
Är han blatte alltså?
Citera
2023-12-31, 17:53
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Giant Squid
Är han blatte alltså?
Gott nytt år!
Citera
2024-01-02, 17:16
Medlem
DenVildeSvenskens avatar
Varje gång man ser den här fula ankungen Benjamin så undras vem som är pappan, på riktigt? Emilio är ju snygg och jämfört med Bianca så liknar de ens inte varandra. Pernilla var säkert otrogen med nåt fanskap som det luder hon är.

Sammantaget så är ungen ful och borde minst ordna till tänderna som ser uselt ut. Jävla bögface.
Citera
2024-01-02, 19:59
Medlem
Yolandees avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Lawnmoverman2011
Kan inte det ha varit en täckmantel för att inte skrämma bort kvinnliga fans i tonåren?

Det är väl ändå rätt få tjejer i tonåren som blir glada om deras "pojkdröm" kommer ut ur garderoben?

Många stjärnor har fejkade förhållande med någon de kan lita på. Vet inget om just det här fallet.
Citera
2024-01-02, 20:05
Medlem
Yolandees avatar
Citat:
Ursprungligen postat av thaiman
Klart du inte är avis för du skulle inte komma i närheten av den grabbens kunnande, för att gå omkring och drömma är ju förbannat dödfött eller hur.
Fortsätt du att dissa en av vårt lands största entertainer om du mår bra av detta, en familj som Walgrens hittar du nog inte på vår jord. Bara talanger rakt igenom.

Man behöver inte gå till personangrepp bara för att någon är av en annan åsikt än du. Man behöver inte vara avundsjuk eller ens sjunga själv för att tycka om vilka artister som lyfts fram av kultureliten.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in